• Rendsburggade 14, 1-229

    9000 Aalborg

    Denmark

20102019
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2010 2019

Filter
Book chapter
2019

Atmosfære: Henimod en ny æstetik

Grøn, R. & Jantzen, C., 2019, (Submitted) Stemninger. Allingham, P., Graakjær, N. & Jantzen, C. (eds.). Aalborg Universitetsforlag, (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 8).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Atmosfæreskabende rytmer på fodboldstadion

Graakjær, N. J. & Grøn, R., 2019, (Accepted/In press) Stemningens æstetik. Graakjær, N. J., Jantzen, C., Allingham, P. & Grøn, R. (eds.). Aalborg Universitetsforlag, Vol. 8. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Football tourism and the sounds of televised matches

Graakjær, N. J. & Grøn, R., 2019, (Accepted/In press) Routledge Companion to Media and Tourism. Månsson, M., Buchmann, A., Cassinger, C. & Eskilsson, L. (eds.). Routledge

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Fra værk til stemning: Det posthermeneutiske anliggende

Jantzen, C. & Grøn, R., 2019, (Submitted) Stemninger. Allingham, P., Graakjær, N. & Jantzen, C. (eds.). Aalborg Universitetsforlag, (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 8).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

"Making special": Kunst som stemningsforvaltning

Jantzen, C. & Grøn, R., 2019, (In preparation) Stemninger. Allingham, P., Graakjær, N. & Jantzen, C. (eds.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 8).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Ubehag: Tekstlig 'andethed' som stemningsskaber

Jantzen, C. & Grøn, R., 2019, (In preparation) Stemninger. Allingham, P., Graakjær, N. & Jantzen, C. (eds.). Aalborg Universitetsforlag, (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 8).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

2018

Ud af skallen - events, oplevelser og lokalbranding i Løgstør

Grøn, R., 2018, (Accepted/In press) Kulturoplevelser og kulturens værdi. : Oplevelsesbaseret, digital og deltagende kulturarvsformidling. Jensen, J. F. (ed.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

2016

Fodboldkampens musik: Om forekomsten af musik i forbindelse med en Superligakamp

Grøn, R. & Graakjær, N. J., 2016, Populærmusikkultur i Danmark siden 2000. Krogh, M. & Marstal, H. (eds.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, p. 291-325 35 p. (Odense University Studies in History and Social Sciences, Vol. 535).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

2014

Folkebiblioteket som oplevelsessted - en analyse af Hjørring Bibliotek

Grøn, R., 2014, Oplevelsesstedet: Tekstsanalytiske tilgange til oplevelsesdesigns. Jantzen, C. (ed.). Systime Academic, (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; No. 3).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review