• Kroghstræde 3, 4-229

    9220 Aalborg Ø

    Denmark

19992020

Research output per year

If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output

Filter
Book
2020

KIDS-R

Ringsmose, C. & Kragh-Müller, G., 2020, (Accepted/In press) Dansk Psykologisk Forlag.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Små barns hjerneutvikling

Ringsmose, C., 2020, (Accepted/In press) Gyldendal Norsk Forlag. 53 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Små børns hjerneudvikling

Ringsmose, C. & Dissing El Kabier, J., 2020, Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. 53 p. (Det ved vi om...).

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

2018

KIDS fritid

Kragh-Müller, G. & Ringsmose, C., 2018, København: Dansk Psykologisk Forlag. 120 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Kvalitetsutvikling i barnehager

Ringsmose, C., Kragh-Müller, G. & Andreassen, H. C. (Translator), 2018, Dansk Psykologisk Forlag. 84 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

2017

Rum og Læring for de mindste: om at skabe gode læringsmiljøer i vuggestuen

Ringsmose, C. & Ringsmose Staffeldt, S., 2017, Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. 156 p.

Research output: Book/ReportBookCommunication

2014

KIDS - kvalitetsudvikling i daginstitutioner

Ringsmose, C. & Kragh-Müller, G., 2014, 1. ed. København: Dansk Psykologisk Forlag. 88 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

2012

Rum og læring: om at skabe gode læringsmiljøer i børnehaven

Ringsmose, C. & Ringsmose Staffeldt, S., 2012, 1. ed. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. 143 p.

Research output: Book/ReportBookCommunication

2010

Opmærksomhed

Ringsmose, C. (ed.), 2010, Dansk Psykologisk Forlag. 85 p. (Kognition & Paedagogik; No. 76).

Research output: Book/ReportBookCommunication

2008

Evaluering og Læring

Ringsmose, C. (ed.), 2008, 1 ed. København: Dansk Psykologisk Forlag. 88 p. (Kognition & Paedagogik; No. 67).

Research output: Book/ReportBookCommunication

Køn og Læring

Ringsmose, C. (ed.) & Knoop, H. H. (ed.), 2008, København: Dansk Psykologisk Forlag. 80 p. (Kognition & Paedagogik; No. 64, Vol. 1).

Research output: Book/ReportBookCommunication

Rum og Læring

Ringsmose, C. (ed.) & Knoop, H. H. (ed.), 2008, 80 ed. København: Dansk Psykologisk Forlag. (Kognition & Paedagogik; No. 63).

Research output: Book/ReportBookCommunication

2005

Skolen og den sociale arv

Nielsen, A. M., Fink-Jensen, K. & Ringsmose, C., 2005, 1. udgave ed. København: SFI - Det nationale Forskningscenter for Velfærd. 147 p.

Research output: Book/ReportBookResearch

2004

Elementer i god skolepraksis: De gode eksempler

Ringsmose, C. & Mehlbye, J., 2004, 1. udgave ed. København: AKF. 150 p.

Research output: Book/ReportBookResearch

2003

Vidensopsamling om social arv

Ringsmose, C. & Ukendt, F., 2003, 1. udgave ed. København: Socialministeriet. 107 p.

Research output: Book/ReportBookResearch

2000

Hjerne og Læring

Tromborg, Á., Beck-Nielsen, A-M., Kjærgaard, H., Ringsmose, C. & Ringsmose, C. (ed.), 2000, 1. udgave ed. Jelling: Munkholm. 121 p.

Research output: Book/ReportBookEducation

Individuelle undervisningsplaner II: Praksis

Ringsmose, C. & Fladeland, L., 2000, Munkholm: Munkholm. 76 p.

Research output: Book/ReportBookEducation

1999

Individuelle undervisningsplaner I

Ringsmose, C., 1999, 1. udgave ed. Jelling: Munkholm. 62 p.

Research output: Book/ReportBookEducation