Projects per year
Projects
- 1 Finished
-
Ph.d.-projekt: Fra ny viden til ny praksis – en analyse af implementering af inklusion i praksis.
Conrad, T. (Project Participant)
01/01/2012 → 31/12/2014
Project: PhD Project
-
Femfaktorconsulting: Fem arbejdsprincipper for udviklingskonsulentarbejde, der skaber resultater og effekter
Molly-Søholm, T., Elmholdt, C. W., Conrad, T., Dahl, K., Nielsen, K. M., Bäckström, S. & Baandrup Nielsen, N., Mar 2018, In: Erhvervspsykologi. 16, 1, p. 4-23 21 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
-
Intentionalitet og uforudsigelighed: Evidensbaseret implementering i en pædagogisk kontekst
Conrad, T., 2015, Evidens i pædagogens praksis: En introduktion. Næsby, T. (ed.). 1 ed. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, p. 92-120 (Den professionelle pædagog).Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
-
Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.
Conrad, T., 21 May 2014, En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. Ryghaug, T. (ed.). NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 ed. Programme for Teacher Education, NTNU, p. 80-81 2 p.Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceeding › Conference abstract in proceeding › Research
-
Ledelse der giver mening
Conrad, T., Mar 2014, In: Skolen i Morgen - Tidsskrift for skoleledere. 17. årgang, Nr. 6, p. 3-8 6 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
-
Ledelsens rolle i implementeringen af folkeskolereformen
Conrad, T., May 2014, Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. Conrad, T. & Engsig, T. (eds.). Aalborg: UCN Forlag, p. 32-48 17 p. (UCN Seriehæfte; No. no. 8 maj 2014).Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceeding › Book chapter › Research
Press/Media
-
JobFirst afslutningsseminar: Succeskriterierne for projektet kom på bordet
17/11/2017
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media