Activities per year
Project Details
Description
Et forskningsprojekt, som undersøger anvendelsen af digitale læringsplatforme i folkeskolen. Fokus på at undersøge den faktiske virkelighed ude på skolerne. Fremtidsværksted bruges som metode til at facilitere nogle workshops med grupper af pædagogisk personale fra forskellige skoler i landet. Der er 15 skoler med i projektet, fordelt rundt i landet.
Short title | læringsplatforme |
---|---|
Status | Finished |
Effective start/end date | 01/10/2016 → 30/04/2017 |
Collaborative partners
- University of Southern Denmark (Project partner)
- Alexandra Instituttet (Project partner)
- UC SYD (Project partner)
- UC Lillebælt (Project partner)
- UCSJ (Project partner)
- UC Sjælland (Project partner)
-
Digital learning platforms and development of professional teachers’ key competences
Andreasen, L. B. (Lecturer) & Christiansen, R. B. (Speaker)
24 Mar 2017Activity: Talks and presentations › Conference presentations
-
NERA congress
Andreasen, L. B. (Participant)
23 Mar 2017 → 25 Mar 2017Activity: Attending an event › Conference organisation or participation
-
Brugerinddragelse i brug og integration af læringsplatforme
Dirckinck-Holmfeld, L., 2019, In: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 06, p. 106-132 27 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
-
Lærerarbejdets transformationer, digitale læringsplatforme og læreres professionelle kernekompetencer
Christiansen, R. B. & Andreasen, L. B., 2019, In: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 4, 6, p. 134-151Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Open Access -
International litteratur om anvendelsen af digitale læringsplatforme - et systematisk review
Tamborg, A. L., Bjerre, A. R., Albrechtsen, T. R. S., Andreasen, L. B. & Misfeldt, M., 2017, 1 ed. København: Aalborg Universitet. 16 p.Research output: Book/Report › Report › Research
Open AccessFile253 Downloads (Pure)