Activities per year
Project Details
Description
Dette projekt undersøger interaktioner mellem forskellige faggrupper i tværfaglig håndtering af problemstillinger identificeret i den pædagogiske praksis. Projektet følger problemers behandling på tværfaglige møder, forsøg på praksisimplementering af anbefalinger samt evt. levering og modtagelse af feedback fra den pædagogiske praksis på opfølgende møder. I tillæg hertil analyseres diverse relaterede dokumenter (handleplaner og indstillinger mv.), med henblik på at afdække hvordan de forskellige involverede fagligheder får indflydelse på de beskrivelser, der arkiveres og bevæger sig videre systemet.
Projektet vil således, med udgangspunkt i psykologiske og kommunikationsfaglige teoridannelser, observere og analysere i hvilken grad og hvordan interventioner ift bekymringsbørn påvirkes af forskellige faglige inputs, samt afdække hvordan udnyttelsen af de forskellige inputs, og dermed det tværfaglige samarbejde, kan optimeres.
Projektet vil således, med udgangspunkt i psykologiske og kommunikationsfaglige teoridannelser, observere og analysere i hvilken grad og hvordan interventioner ift bekymringsbørn påvirkes af forskellige faglige inputs, samt afdække hvordan udnyttelsen af de forskellige inputs, og dermed det tværfaglige samarbejde, kan optimeres.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/11/2019 → 16/08/2022 |
Collaborative partners
- University of Southern Denmark
Activities
- 1 Talks and presentations in private or public companies
-
Pædagoger i tværfagligt samarbejde
Rolf Hvidtfeldt (Lecturer)
20 Feb 2023Activity: Talks and presentations › Talks and presentations in private or public companies
Press/Media
-
-
Børn i mistrivsel venter på støtte
18/04/2023 → 20/04/2023
2 items of Media coverage
Press/Media: Press / Media
-