Åben didaktik: En vej til samarbejdende design

Research output: Other contributionNet publication - Internet publicationResearch

167 Downloads (Pure)

Abstract

Denne artikel omhandler et delresultat af ABI-projektet, som af de deltagende undervisere ved pædagoguddannelsen i Hjørring er blevet døbt ’åben didaktik’. Begrebet åben didaktik er opstået på baggrund af en række sparrings- og refleksionsmøder mellem underviserne, hvor der også var deltagelse af undertegnede
forsker fra AAU.
Erfaringerne fra ABI viser, at har man en vision om at udnytte kunstens potentiale for innovation i professionen, er det oplagt, at man eksperimenterer. Hvert år.
Men hvordan?
Original languageDanish
Publication date23 Oct 2013
Publication statusPublished - 23 Oct 2013

Cite this

@misc{56d44eee39de4f6181828eae8b2e1fcf,
title = "{\AA}ben didaktik: En vej til samarbejdende design",
abstract = "Denne artikel omhandler et delresultat af ABI-projektet, som af de deltagende undervisere ved p{\ae}dagoguddannelsen i Hj{\o}rring er blevet d{\o}bt ’{\aa}ben didaktik’. Begrebet {\aa}ben didaktik er opst{\aa}et p{\aa} baggrund af en r{\ae}kke sparrings- og refleksionsm{\o}der mellem underviserne, hvor der ogs{\aa} var deltagelse af undertegnedeforsker fra AAU.Erfaringerne fra ABI viser, at har man en vision om at udnytte kunstens potentiale for innovation i professionen, er det oplagt, at man eksperimenterer. Hvert {\aa}r.Men hvordan?",
author = "Jensen, {Julie Borup}",
year = "2013",
month = "10",
day = "23",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

Åben didaktik : En vej til samarbejdende design. / Jensen, Julie Borup.

2013, .

Research output: Other contributionNet publication - Internet publicationResearch

TY - ICOMM

T1 - Åben didaktik

T2 - En vej til samarbejdende design

AU - Jensen, Julie Borup

PY - 2013/10/23

Y1 - 2013/10/23

N2 - Denne artikel omhandler et delresultat af ABI-projektet, som af de deltagende undervisere ved pædagoguddannelsen i Hjørring er blevet døbt ’åben didaktik’. Begrebet åben didaktik er opstået på baggrund af en række sparrings- og refleksionsmøder mellem underviserne, hvor der også var deltagelse af undertegnedeforsker fra AAU.Erfaringerne fra ABI viser, at har man en vision om at udnytte kunstens potentiale for innovation i professionen, er det oplagt, at man eksperimenterer. Hvert år.Men hvordan?

AB - Denne artikel omhandler et delresultat af ABI-projektet, som af de deltagende undervisere ved pædagoguddannelsen i Hjørring er blevet døbt ’åben didaktik’. Begrebet åben didaktik er opstået på baggrund af en række sparrings- og refleksionsmøder mellem underviserne, hvor der også var deltagelse af undertegnedeforsker fra AAU.Erfaringerne fra ABI viser, at har man en vision om at udnytte kunstens potentiale for innovation i professionen, er det oplagt, at man eksperimenterer. Hvert år.Men hvordan?

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -