Arlie R. Hochschild: Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Original languageDanish
Title of host publicationFølelsernes sociologi
EditorsInger Glavind Bo, Michael Hviid Jakobsen
Number of pages31
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherHans Reitzels Forlag
Publication date2017
Pages141-172
Chapter5
ISBN (Print)978-87-412-6706-7
ISBN (Electronic)978-87-412-6838-5
Publication statusPublished - 2017
SeriesSociologi
Volume14
ISSN2245-8581

Cite this

Kyed, M. (2017). Arlie R. Hochschild: Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid. In I. Glavind Bo, & M. Hviid Jakobsen (Eds.), Følelsernes sociologi (pp. 141-172). København: Hans Reitzels Forlag. Sociologi, Vol.. 14
Kyed, Morten. / Arlie R. Hochschild : Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid. Følelsernes sociologi. editor / Inger Glavind Bo ; Michael Hviid Jakobsen. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. pp. 141-172 (Sociologi, Vol. 14).
@inbook{ee5e9c1a67a74dbb878456ddefb73f13,
title = "Arlie R. Hochschild: Kommercielt f{\o}lelsesarbejde, f{\o}lelsesrelationer og familieliv i en markedstid",
author = "Morten Kyed",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-412-6706-7",
series = "Sociologi",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
pages = "141--172",
editor = "{Glavind Bo}, {Inger } and {Hviid Jakobsen}, {Michael }",
booktitle = "F{\o}lelsernes sociologi",
address = "Danmark",

}

Kyed, M 2017, Arlie R. Hochschild: Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid. in I Glavind Bo & M Hviid Jakobsen (eds), Følelsernes sociologi. Hans Reitzels Forlag, København, Sociologi, vol. 14, pp. 141-172.

Arlie R. Hochschild : Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid. / Kyed, Morten.

Følelsernes sociologi. ed. / Inger Glavind Bo; Michael Hviid Jakobsen. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. p. 141-172 (Sociologi, Vol. 14).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

TY - CHAP

T1 - Arlie R. Hochschild

T2 - Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid

AU - Kyed, Morten

PY - 2017

Y1 - 2017

UR - http://i-bog.dk/foelelsernessociologi#/double/8/

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-412-6706-7

T3 - Sociologi

SP - 141

EP - 172

BT - Følelsernes sociologi

A2 - Glavind Bo, Inger

A2 - Hviid Jakobsen, Michael

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Kyed M. Arlie R. Hochschild: Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid. In Glavind Bo I, Hviid Jakobsen M, editors, Følelsernes sociologi. København: Hans Reitzels Forlag. 2017. p. 141-172. (Sociologi, Vol. 14).