At innovere med hjertet: Undervisning i undringsdrevet innovation og entreprenørskab i professionsuddannelser – Afrapportering fra et aktionsforskningsprojekt på Via University College (2013- 2015).

Finn Thorbjørn Hansen (Editor), Sine Maria Herholdt-Lomholdt (Editor), Jan Jaap Rothuizen (Editor)

Research output: Book/ReportReportResearchpeer-review

617 Downloads (Pure)

Abstract

Hvorledes tænke innovation og entreprenørskabsundervisning i professionsuddannelser ud fra et eksistentielt og undrings-fænomenologisk perspektiv
Original languageDanish
Number of pages225
ISBN (Electronic)978-87-996260-7-6
Publication statusPublished - Jan 2017

Cite this

@book{f8b07a90718940b0abe6046086920697,
title = "At innovere med hjertet: Undervisning i undringsdrevet innovation og entrepren{\o}rskab i professionsuddannelser – Afrapportering fra et aktionsforskningsprojekt p{\aa} Via University College (2013- 2015).",
abstract = "Hvorledes t{\ae}nke innovation og entrepren{\o}rskabsundervisning i professionsuddannelser ud fra et eksistentielt og undrings-f{\ae}nomenologisk perspektiv",
editor = "Hansen, {Finn Thorbj{\o}rn} and Herholdt-Lomholdt, {Sine Maria} and Rothuizen, {Jan Jaap}",
year = "2017",
month = "1",
language = "Dansk",

}

TY - RPRT

T1 - At innovere med hjertet

T2 - Undervisning i undringsdrevet innovation og entreprenørskab i professionsuddannelser – Afrapportering fra et aktionsforskningsprojekt på Via University College (2013- 2015).

A2 - Hansen, Finn Thorbjørn

A2 - Herholdt-Lomholdt, Sine Maria

A2 - Rothuizen, Jan Jaap

PY - 2017/1

Y1 - 2017/1

N2 - Hvorledes tænke innovation og entreprenørskabsundervisning i professionsuddannelser ud fra et eksistentielt og undrings-fænomenologisk perspektiv

AB - Hvorledes tænke innovation og entreprenørskabsundervisning i professionsuddannelser ud fra et eksistentielt og undrings-fænomenologisk perspektiv

M3 - Rapport

BT - At innovere med hjertet

ER -