Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Original languageDanish
Title of host publicationKreativ Markedskommunikation : Æstetik og digital deltagelse
PublisherSystime Academic
Publication date2017
Pages130-153
ISBN (Print)9788761692214
Publication statusPublished - 2017
SeriesMÆRKK – Æstetik og Kommunikation
Volume6
ISSN2245-2818

Cite this

Simonsen, T. M. (2017). Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube. In Kreativ Markedskommunikation: Æstetik og digital deltagelse (pp. 130-153). Systime Academic. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol.. 6
Simonsen, Thomas Mosebo. / Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube. Kreativ Markedskommunikation: Æstetik og digital deltagelse . Systime Academic, 2017. pp. 130-153 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 6).
@inbook{f78f65c6975a4b8b9b851797854b3002,
title = "Autobiografisk og narrativ markedsf{\o}ring – En unders{\o}gelse af unboxingkulturen på YouTube",
author = "Simonsen, {Thomas Mosebo}",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788761692214",
series = "M{\AE}RKK – {\AE}stetik og Kommunikation",
publisher = "Systime Academic",
pages = "130--153",
booktitle = "Kreativ Markedskommunikation",
address = "Danmark",

}

Simonsen, TM 2017, Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube. in Kreativ Markedskommunikation: Æstetik og digital deltagelse . Systime Academic, MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, vol. 6, pp. 130-153.

Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube. / Simonsen, Thomas Mosebo.

Kreativ Markedskommunikation: Æstetik og digital deltagelse . Systime Academic, 2017. p. 130-153 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 6).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

TY - CHAP

T1 - Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube

AU - Simonsen, Thomas Mosebo

PY - 2017

Y1 - 2017

UR - https://shop.systime.dk/dk/forlag/systime/kreativ-markedskommunikation-aestetik-og-deltagelse-maerkk-06.html

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788761692214

T3 - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

SP - 130

EP - 153

BT - Kreativ Markedskommunikation

PB - Systime Academic

ER -

Simonsen TM. Autobiografisk og narrativ markedsføring – En undersøgelse af unboxingkulturen på YouTube. In Kreativ Markedskommunikation: Æstetik og digital deltagelse . Systime Academic. 2017. p. 130-153. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 6).