Projects per year
Abstract
I denne rapport fremlægger vi resultater af undersøgelserne i de 6 institutioner, hvor vi observerede og gennemførte fokusgruppeinterviews. Den problemstilling vi undersøgte var, hvordan den specifikke evidensbaserede metode, som var blevet indført i institutionen, havde indflydelse på det pædagogiske personales anvendelse af viden og dømmekraft i den pædagogiske praksis. Fokus har været på pædagogernes beskrivelse af, hvordan metoden havde betydning i deres hverdag.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | Aalborg |
---|---|
Publisher | Aalborg Universitet. Institut for Læring og Filosofi |
Volume | Forskningsrapport 26 |
Number of pages | 85 |
ISBN (Electronic) | 9788791543883 |
Publication status | Published - Aug 2012 |
Projects
- 1 Finished
-
Når evidens møder den pædagogiske hverdag - et aktionsforskningsprojekt
Rasmussen, P. (Project Manager), Wiberg, M. (Project Participant), Buus, A. M. (Project Manager), Grundahl, T. H. (Project Participant), Hamilton, S. D. P. (Project Participant), Petersen, P. M. (Project Participant) & Thomsen, U. N. (Project Participant)
01/11/2010 → 31/12/2011
Project: Research