Projects per year
Abstract
Denne rapport omhandler forskelle og ligheder i skolen mellem elever med dansk baggrund og elever med indvandrerbaggrund. Rapporten er udarbejdet af Niels Ege-lund, Thomas Nordahl og Pia Guttorm Andersen. Rapporten bygger på data fra den første af i alt tre kortlægningsundersøgelser, der gennemføres i henholdsvis 2015 (T1), 2017 (T2) og 2019 (T3) i forbindelse med forsknings- og udviklingsprojektet Program for læringsledelse, som ledes af Laboratorium for forskningsbaseret skole-udvikling og pædagogisk praksis (LSP), Institut for Kultur og Læring ved Aalborg Uni-versitet. Programmet startede i foråret 2015 og afsluttes 31. marts 2020. Program-met består af en dagtilbudsdel og en skoledel.
Original language | Danish |
---|
Publisher | Aalborg Universitetsforlag |
---|---|
Edition | 1 |
Number of pages | 64 |
ISBN (Electronic) | 978-87-7210-013-5 |
Publication status | Published - 2020 |
Series | FULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer |
---|---|
ISSN | 2246-4395 |
Projects
- 1 Active
-
Bogserie: FULM - Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer En serie med empirisk, praksisrelateret uddannelsesforskning
Hansen, L. S. (Contact)
20/05/2025 → …
Project: Other