Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Original languageDanish
Title of host publicationTværfaglighed og fagligt samspil
EditorsLine Krogager, Peter Hobel, Sven-Erik Holgersen
Number of pages13
Volume5
Place of PublicationAarhus
PublisherAarhus Universitetsforlag
Publication date17 Oct 2019
Pages137-150
Chapter8
ISBN (Print)978-87-7184-648-5
Publication statusPublished - 17 Oct 2019
EventSammenlignende fagdidaktik: Tværfaglighed og fagligt samspil - Danmarks Pædagogiske Institut, Aarhus Universitet, København , Denmark
Duration: 9 Nov 201710 Nov 2017
Conference number: 5

Conference

ConferenceSammenlignende fagdidaktik
Number5
LocationDanmarks Pædagogiske Institut, Aarhus Universitet
CountryDenmark
CityKøbenhavn
Period09/11/201710/11/2017
SeriesDidaktiske studier
Volume6
ISSN2446-4554

Cite this

Buhl, M. (2019). Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. In L. Krogager, P. Hobel, & S-E. Holgersen (Eds.), Tværfaglighed og fagligt samspil (Vol. 5, pp. 137-150). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. Didaktiske studier, Vol.. 6
Buhl, Mie. / Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. Tværfaglighed og fagligt samspil. editor / Line Krogager ; Peter Hobel ; Sven-Erik Holgersen. Vol. 5 Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2019. pp. 137-150 (Didaktiske studier, Vol. 6).
@inbook{22767f8e0e204d27bdbed6d76fe6215c,
title = "Fagligt samspil mellem rammevilk{\aa}r og didaktikdiskurser",
keywords = "didaktik, Didaktik and curriculum, Didaktisk design, L{\ae}ringsdesign, Tv{\ae}rfaglighed, fagligt samspil, LMS, IT, IT and designs for learning, IT-baseret l{\ae}ring, it-didaktik, it-didaktisk design, P{\ae}dagogik, Grundskolen, Gymnasiet",
author = "Mie Buhl",
year = "2019",
month = "10",
day = "17",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7184-648-5",
volume = "5",
pages = "137--150",
editor = "Krogager, {Line } and Peter Hobel and Holgersen, {Sven-Erik }",
booktitle = "Tv{\ae}rfaglighed og fagligt samspil",
publisher = "Aarhus Universitetsforlag",
address = "Danmark",

}

Buhl, M 2019, Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. in L Krogager, P Hobel & S-E Holgersen (eds), Tværfaglighed og fagligt samspil. vol. 5, Aarhus Universitetsforlag, Aarhus, Didaktiske studier, vol. 6, pp. 137-150, København , Denmark, 09/11/2017.

Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. / Buhl, Mie.

Tværfaglighed og fagligt samspil. ed. / Line Krogager; Peter Hobel; Sven-Erik Holgersen. Vol. 5 Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2019. p. 137-150 (Didaktiske studier, Vol. 6).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

TY - CHAP

T1 - Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser

AU - Buhl, Mie

PY - 2019/10/17

Y1 - 2019/10/17

KW - didaktik

KW - Didaktik and curriculum

KW - Didaktisk design

KW - Læringsdesign

KW - Tværfaglighed

KW - fagligt samspil

KW - LMS

KW - IT

KW - IT and designs for learning

KW - IT-baseret læring

KW - it-didaktik

KW - it-didaktisk design

KW - Pædagogik

KW - Grundskolen

KW - Gymnasiet

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7184-648-5

VL - 5

SP - 137

EP - 150

BT - Tværfaglighed og fagligt samspil

A2 - Krogager, Line

A2 - Hobel, Peter

A2 - Holgersen, Sven-Erik

PB - Aarhus Universitetsforlag

CY - Aarhus

ER -

Buhl M. Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. In Krogager L, Hobel P, Holgersen S-E, editors, Tværfaglighed og fagligt samspil. Vol. 5. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 2019. p. 137-150. (Didaktiske studier, Vol. 6).