Original languageDanish
Title of host publicationTv-analyse
EditorsGunhild Agger, Jørgen Riber Christensen, Louise Brix Jacobsen
Number of pages21
PublisherSystime Academic
Publication date2018
Pages123-143
ISBN (Electronic)978-87-616-9477-5
Publication statusPublished - 2018
SeriesMÆRKK – Æstetik og Kommunikation
Number7
ISSN2245-2818

Cite this

Graakjær, N. J. (2018). Fodbold og tv-lyd. In G. Agger, J. Riber Christensen, & L. Brix Jacobsen (Eds.), Tv-analyse (pp. 123-143). Systime Academic. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, No. 7
Graakjær, Nicolai J. / Fodbold og tv-lyd. Tv-analyse. editor / Gunhild Agger ; Jørgen Riber Christensen ; Louise Brix Jacobsen. Systime Academic, 2018. pp. 123-143 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; No. 7).
@inbook{63af43160e34427e954c6a71d267497a,
title = "Fodbold og tv-lyd",
author = "Graakj{\ae}r, {Nicolai J.}",
year = "2018",
language = "Dansk",
series = "M{\AE}RKK – {\AE}stetik og Kommunikation",
publisher = "Systime Academic",
number = "7",
pages = "123--143",
editor = "Agger, {Gunhild } and {Riber Christensen}, J{\o}rgen and {Brix Jacobsen}, Louise",
booktitle = "Tv-analyse",
address = "Danmark",

}

Graakjær, NJ 2018, Fodbold og tv-lyd. in G Agger, J Riber Christensen & L Brix Jacobsen (eds), Tv-analyse. Systime Academic, MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, no. 7, pp. 123-143.

Fodbold og tv-lyd. / Graakjær, Nicolai J.

Tv-analyse. ed. / Gunhild Agger; Jørgen Riber Christensen; Louise Brix Jacobsen. Systime Academic, 2018. p. 123-143 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; No. 7).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

TY - CHAP

T1 - Fodbold og tv-lyd

AU - Graakjær, Nicolai J.

PY - 2018

Y1 - 2018

UR - https://shop.systime.dk/dk/medietype/bog/tv-analyse-maerkk-07.html

M3 - Bidrag til bog/antologi

T3 - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

SP - 123

EP - 143

BT - Tv-analyse

A2 - Agger, Gunhild

A2 - Riber Christensen, Jørgen

A2 - Brix Jacobsen, Louise

PB - Systime Academic

ER -

Graakjær NJ. Fodbold og tv-lyd. In Agger G, Riber Christensen J, Brix Jacobsen L, editors, Tv-analyse. Systime Academic. 2018. p. 123-143. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; No. 7).