Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingConference abstract in proceedingResearch

Abstract

Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.
Original languageDanish
Title of host publicationEn gang lærer - alltid lærer? : Once a Teacher - always a Teacher?
EditorsTorill Ryghaug
Number of pages2
PublisherProgramme for Teacher Education, NTNU
Publication date21 May 2014
EditionNAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014
Pages80-81
Publication statusPublished - 21 May 2014
EventNAFOL: En gang lærer - alltid lærer - Trømsø, Norway, NAFOL, Denmark
Duration: 19 May 201422 May 2014
Conference number: 3

Conference

ConferenceNAFOL
Number3
LocationTrømsø, Norway
CountryDenmark
CityNAFOL
Period19/05/201422/05/2014

Cite this