Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

    Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingConference abstract in proceedingResearch

    Abstract

    Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.
    Original languageDanish
    Title of host publicationEn gang lærer - alltid lærer? : Once a Teacher - always a Teacher?
    EditorsTorill Ryghaug
    Number of pages2
    PublisherProgramme for Teacher Education, NTNU
    Publication date21 May 2014
    EditionNAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014
    Pages80-81
    Publication statusPublished - 21 May 2014
    EventNAFOL: En gang lærer - alltid lærer - Trømsø, Norway, NAFOL, Denmark
    Duration: 19 May 201422 May 2014
    Conference number: 3

    Conference

    ConferenceNAFOL
    Number3
    LocationTrømsø, Norway
    Country/TerritoryDenmark
    CityNAFOL
    Period19/05/201422/05/2014

    Cite this