Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt

eller hvorfor bruges de anderledes end forventet?

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearch

Original languageDanish
Title of host publicationBag kulissen i konstruktionen af kvalitet
EditorsBente Bjørnholt, Jørgen Goul Andersen, Henrik Lolle
Number of pages22
Place of PublicationOdense
PublisherSyddansk Universitetsforlag
Publication date2008
Pages77-99
ISBN (Print)978-87-7674-318-5
Publication statusPublished - 2008

Cite this

Bjørnholt, B. (2008). Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt: eller hvorfor bruges de anderledes end forventet? In B. Bjørnholt, J. Goul Andersen, & H. Lolle (Eds.), Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet (pp. 77-99). Odense: Syddansk Universitetsforlag.
Bjørnholt, Bente. / Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt : eller hvorfor bruges de anderledes end forventet?. Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. editor / Bente Bjørnholt ; Jørgen Goul Andersen ; Henrik Lolle. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2008. pp. 77-99
@inbook{23e4018015d711dd91e4000ea68e967b,
title = "Hvorfor bliver tilfredshedsunders{\o}gelser ikke brugt: eller hvorfor bruges de anderledes end forventet?",
author = "Bente Bj{\o}rnholt",
year = "2008",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7674-318-5",
pages = "77--99",
editor = "Bente Bj{\o}rnholt and {Goul Andersen}, J{\o}rgen and Henrik Lolle",
booktitle = "Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
address = "Danmark",

}

Bjørnholt, B 2008, Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt: eller hvorfor bruges de anderledes end forventet? in B Bjørnholt, J Goul Andersen & H Lolle (eds), Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. Syddansk Universitetsforlag, Odense, pp. 77-99.

Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt : eller hvorfor bruges de anderledes end forventet? / Bjørnholt, Bente.

Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. ed. / Bente Bjørnholt; Jørgen Goul Andersen; Henrik Lolle. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2008. p. 77-99.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearch

TY - CHAP

T1 - Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt

T2 - eller hvorfor bruges de anderledes end forventet?

AU - Bjørnholt, Bente

PY - 2008

Y1 - 2008

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7674-318-5

SP - 77

EP - 99

BT - Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet

A2 - Bjørnholt, Bente

A2 - Goul Andersen, Jørgen

A2 - Lolle, Henrik

PB - Syddansk Universitetsforlag

CY - Odense

ER -

Bjørnholt B. Hvorfor bliver tilfredshedsundersøgelser ikke brugt: eller hvorfor bruges de anderledes end forventet? In Bjørnholt B, Goul Andersen J, Lolle H, editors, Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 2008. p. 77-99