Markedsanalyse: - teknikker i praksis

Allan Grutt Hansen, Flemming Hansen, Jens Rom Jensen

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterCommunication

Abstract

Hvordan kan markedsanalyse benyttes til at planlægge og styre marketingprocessen? Hvad kan man spørge forbrugerne om? Hvordan gribes sagen an? Hvilke faldgruber er der? Hvad er det meningsmæssige indhold af de begreber og fagudtryk, som markedsanalytikere slår om sig med?

Herudover beskrives og behandles en lang række mere generelle spørgsmål om dataindsamlingsmetoder, stikprøvestørrelser, resultattolkning og - troværdighed, osv. ligesom centrale begreber forklares og eksemplificeres.
Original languageDanish
Title of host publicationMarkedsanalyse : - teknikker i praksis
Number of pages63
Volume1
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherBørsen
Publication date1992
Edition1
Pages11-14, 49-52, 61-71, 77-79, 111-146, 155-160, 165-170
Chapter1, 3.3, 3.6, 3.7, 3.10, 3.13, 3.14, 3.15, 3.16, 3.20, 3.21, 3.22, 3.23, 4
ISBN (Print)87-7553-355-3
Publication statusPublished - 1992

Cite this