Abstract
Hvordan kan markedsanalyse benyttes til at planlægge og styre marketingprocessen? Hvad kan man spørge forbrugerne om? Hvordan gribes sagen an? Hvilke faldgruber er der? Hvad er det meningsmæssige indhold af de begreber og fagudtryk, som markedsanalytikere slår om sig med?
Herudover beskrives og behandles en lang række mere generelle spørgsmål om dataindsamlingsmetoder, stikprøvestørrelser, resultattolkning og - troværdighed, osv. ligesom centrale begreber forklares og eksemplificeres.
Herudover beskrives og behandles en lang række mere generelle spørgsmål om dataindsamlingsmetoder, stikprøvestørrelser, resultattolkning og - troværdighed, osv. ligesom centrale begreber forklares og eksemplificeres.
Original language | Danish |
---|---|
Title of host publication | Markedsanalyse : - teknikker i praksis |
Number of pages | 63 |
Volume | 1 |
Place of Publication | København |
Publisher | Børsen |
Publication date | 1992 |
Edition | 1 |
Pages | 11-14, 49-52, 61-71, 77-79, 111-146, 155-160, 165-170 |
Chapter | 1, 3.3, 3.6, 3.7, 3.10, 3.13, 3.14, 3.15, 3.16, 3.20, 3.21, 3.22, 3.23, 4 |
ISBN (Print) | 87-7553-355-3 |
Publication status | Published - 1992 |