Nordic Branding Podcast 6: Positionering

Research output: Non-textual formSound/Visual production (digital)Communication

Abstract

Hvordan kan Nordic Branding tænkes ud af de snævre nicher som normalt forbindes med særligt 'New Nordic'?
I en serie af workshops blev en række branding professionelle udfordret til at forsøge at tænke ud af kassen og væk fra klicheerne.
I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et "Nordic Positioning map" kan se ud, og lede til nye stratregier.
Original languageDanish
Publication date1 Feb 2019
Media of outputDownload fra hjemmeside
Publication statusPublished - 1 Feb 2019

Cite this

@misc{7008e3668b954b1c9fd487c80282e0d8,
title = "Nordic Branding Podcast 6: Positionering",
abstract = "Hvordan kan Nordic Branding t{\ae}nkes ud af de sn{\ae}vre nicher som normalt forbindes med s{\ae}rligt 'New Nordic'?I en serie af workshops blev en r{\ae}kke branding professionelle udfordret til at fors{\o}ge at t{\ae}nke ud af kassen og v{\ae}k fra klicheerne.I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et {"}Nordic Positioning map{"} kan se ud, og lede til nye stratregier.",
author = "Andersen, {Lars Pynt}",
year = "2019",
month = "2",
day = "1",
language = "Dansk",

}

Andersen, LP, Nordic Branding Podcast 6: Positionering, 2019, Sound/Visual production (digital).
Nordic Branding Podcast 6: Positionering. Andersen, Lars Pynt (Producer). 2019.

Research output: Non-textual formSound/Visual production (digital)Communication

TY - ADVS

T1 - Nordic Branding Podcast 6: Positionering

A2 - Andersen, Lars Pynt

PY - 2019/2/1

Y1 - 2019/2/1

N2 - Hvordan kan Nordic Branding tænkes ud af de snævre nicher som normalt forbindes med særligt 'New Nordic'?I en serie af workshops blev en række branding professionelle udfordret til at forsøge at tænke ud af kassen og væk fra klicheerne.I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et "Nordic Positioning map" kan se ud, og lede til nye stratregier.

AB - Hvordan kan Nordic Branding tænkes ud af de snævre nicher som normalt forbindes med særligt 'New Nordic'?I en serie af workshops blev en række branding professionelle udfordret til at forsøge at tænke ud af kassen og væk fra klicheerne.I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et "Nordic Positioning map" kan se ud, og lede til nye stratregier.

M3 - Lyd og/eller billed produktion (digital)

ER -