Activities per year
Abstract
Artiklen er en beskrivelse af et undervisningsforløb og de overvejelser og refleksioner, vi har gjort os i vores samarbejde med eksterne partnere. I forløbet skulle de studerende samarbejde med en virksomhed, løse en opgave for virksomheden og ’pitche’ deres forslag som en del af eksamensformen. De skulle bruge deres faglige og analytiske kompetencer som en del af det forberedende arbejde, inden de afleverede den færdige rapport til samarbejdspartnerne. Det vil sige de studerende fik eksplicit bevågenhed på, hvilke kompetencer de havde i spil. Samtidig var samarbejdet med virksomhederne også en integreret del af kursusundervisningen på semestret, forstået på den måde, at de temaer, teorier og begreber, som vi tog op, kunne bruges af de studerende i deres senere arbejde med virksomhederne, både praktisk og teoretisk.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift |
Volume | 16 |
Issue number | 28 |
ISSN | 1901-5089 |
Publication status | Published - 1 Apr 2020 |
Activities
-
Oplægsholder i panel: Fremtidens PBL
Vibeke Andersson (Lecturer)
3 Oct 2022Activity: Talks and presentations › Conference presentations
-
ERASMUS collaboration with Sigmund Freud Universität, Berlin
Vibeke Andersson (Other)
24 Oct 2021 → 29 Oct 2021Activity: Other
File -
Projektbørs, Project Fair
Vibeke Andersson (Participant) & Marlene Spanger (Participant)
7 Feb 2020Activity: Attending an event › Organisation or participation in workshops, courses, seminars, exhibitions or similar
-
Intercultural and problem-based learning
Andersson, V., 24 Nov 2022.Research output: Contribution to conference without publisher/journal › Conference abstract for conference › Research › peer-review
Open AccessFile -
Creative learning lab: 9th semester Mobility, Global Refugee Studies
Andersson, V., Balslev, H. & Borello, A., 1 Mar 2019Research output: Non-textual form › Sound/Visual production (digital) › Communication
Open Access