Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng?

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearch

Original languageDanish
Title of host publicationBag kulissen i konstruktionen af kvalitet
Number of pages13
Place of PublicationOdense
PublisherSyddansk Universitetsforlag
Publication date2008
Pages63-76
ISBN (Print)978-87-7674-318-5
Publication statusPublished - 2008

Cite this

Lolle, H. (2008). Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng? In Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet (pp. 63-76). Odense: Syddansk Universitetsforlag.
Lolle, Henrik. / Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng?. Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2008. pp. 63-76
@inbook{514d7250cdce11dda016000ea68e967b,
title = "Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenh{\ae}ng?",
author = "Henrik Lolle",
year = "2008",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7674-318-5",
pages = "63--76",
booktitle = "Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
address = "Danmark",

}

Lolle, H 2008, Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng? in Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. Syddansk Universitetsforlag, Odense, pp. 63-76.

Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng? / Lolle, Henrik.

Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2008. p. 63-76.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearch

TY - CHAP

T1 - Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng?

AU - Lolle, Henrik

PY - 2008

Y1 - 2008

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7674-318-5

SP - 63

EP - 76

BT - Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet

PB - Syddansk Universitetsforlag

CY - Odense

ER -

Lolle H. Serviceudgifter og servicetilfredshed. Kan der forventes en sammenhæng? In Bag kulissen i konstruktionen af kvalitet. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 2008. p. 63-76