Show & kulisse: om virkelighedsgengivelsens funktion i tv-reklamen & dens betydning i kulturanalytisk perspektiv

Research output: Book/ReportBookResearch

Original languageDanish
Publication statusPublished - 1995

Keywords

  • Markedskommunikation
  • Visuelle medier
  • Reklame
  • Tv
  • Tv-æstetik
  • Realisme
  • Kulturanalyse

Cite this

@book{f1e3a540002c11dab4d5000ea68e967b,
title = "Show & kulisse: om virkelighedsgengivelsens funktion i tv-reklamen & dens betydning i kulturanalytisk perspektiv",
keywords = "Markedskommunikation, Visuelle medier, Reklame, Tv, Tv-{\ae}stetik, Realisme, Kulturanalyse, Markedskommunikation, Visuelle medier, Reklame, Tv, Tv-{\ae}stetik, Realisme, Kulturanalyse",
author = "Christian Jantzen",
note = "Papers til 12. Nordiske Konference for Massekommunikationsforskning, Helsing{\o}r 12-15 august 1995 Papers til 12. Nordiske Konference for Massekommunikationsforskning, Helsing{\o}r 12-15 august 1995",
year = "1995",
language = "Dansk",

}

TY - BOOK

T1 - Show & kulisse

T2 - om virkelighedsgengivelsens funktion i tv-reklamen & dens betydning i kulturanalytisk perspektiv

AU - Jantzen, Christian

N1 - Papers til 12. Nordiske Konference for Massekommunikationsforskning, Helsingør 12-15 august 1995 Papers til 12. Nordiske Konference for Massekommunikationsforskning, Helsingør 12-15 august 1995

PY - 1995

Y1 - 1995

KW - Markedskommunikation

KW - Visuelle medier

KW - Reklame

KW - Tv

KW - Tv-æstetik

KW - Realisme

KW - Kulturanalyse

KW - Markedskommunikation

KW - Visuelle medier

KW - Reklame

KW - Tv

KW - Tv-æstetik

KW - Realisme

KW - Kulturanalyse

M3 - Bog

BT - Show & kulisse

ER -