Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer

Torsten Conrad (Editor), Thomas Thyrring Engsig (Editor)

Research output: Book/ReportBookResearch

Abstract

Omfattende reformer af det bestående medfører som regel muligheder såvel som udfordringer. Folkeskolereformen er i denne forbindelse ingen undtagelse - artiklerne i nærværende seriehæfte diskuterer netop disse muligheder og udfordringer.

Artiklerne er skrevet af forskere og ph.d.-studerende ved Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) ved Aalborg Universitet. Seriehæftet henvender sig til samtlige aktører i og omkring folkeskolen, og vi håber, at artiklerne kan bidrage til konstruktive diskussioner af, hvordan en god folkeskole ser ud, og hvilke muligheder og udfordringer folkeskolereformen bringer.
Original languageDanish
Place of PublicationBooks on demand
PublisherUCN Forlag
Number of pages85
ISBN (Electronic)9788771456059
Publication statusPublished - May 2014
SeriesUCN Seriehæfte
Numberno. 8 maj 2014

Keywords

    Cite this

    Conrad, T., & Engsig, T. T. (Eds.) (2014). Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. Books on demand: UCN Forlag. UCN Seriehæfte, No. no. 8 maj 2014
    Conrad, Torsten (Editor) ; Engsig, Thomas Thyrring (Editor). / Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. Books on demand : UCN Forlag, 2014. 85 p. (UCN Seriehæfte; No. no. 8 maj 2014).
    @book{d60e95fe1eb347e1bc8c7b9ccfc3a735,
    title = "Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer",
    abstract = "Omfattende reformer af det best{\aa}ende medf{\o}rer som regel muligheder s{\aa}vel som udfordringer. Folkeskolereformen er i denne forbindelse ingen undtagelse - artiklerne i n{\ae}rv{\ae}rende serieh{\ae}fte diskuterer netop disse muligheder og udfordringer.Artiklerne er skrevet af forskere og ph.d.-studerende ved Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og p{\ae}dagogisk praksis (LSP) ved Aalborg Universitet. Serieh{\ae}ftet henvender sig til samtlige akt{\o}rer i og omkring folkeskolen, og vi h{\aa}ber, at artiklerne kan bidrage til konstruktive diskussioner af, hvordan en god folkeskole ser ud, og hvilke muligheder og udfordringer folkeskolereformen bringer.",
    keywords = "Ledelse, organisation & kommunikation, Ledelse, Implementering, Skoleledelse, Reform",
    editor = "Torsten Conrad and Engsig, {Thomas Thyrring}",
    year = "2014",
    month = "5",
    language = "Dansk",
    publisher = "UCN Forlag",

    }

    Conrad, T & Engsig, TT (eds) 2014, Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. UCN Seriehæfte, no. no. 8 maj 2014, UCN Forlag, Books on demand.

    Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. / Conrad, Torsten (Editor); Engsig, Thomas Thyrring (Editor).

    Books on demand : UCN Forlag, 2014. 85 p.

    Research output: Book/ReportBookResearch

    TY - BOOK

    T1 - Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer

    A2 - Conrad, Torsten

    A2 - Engsig, Thomas Thyrring

    PY - 2014/5

    Y1 - 2014/5

    N2 - Omfattende reformer af det bestående medfører som regel muligheder såvel som udfordringer. Folkeskolereformen er i denne forbindelse ingen undtagelse - artiklerne i nærværende seriehæfte diskuterer netop disse muligheder og udfordringer.Artiklerne er skrevet af forskere og ph.d.-studerende ved Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) ved Aalborg Universitet. Seriehæftet henvender sig til samtlige aktører i og omkring folkeskolen, og vi håber, at artiklerne kan bidrage til konstruktive diskussioner af, hvordan en god folkeskole ser ud, og hvilke muligheder og udfordringer folkeskolereformen bringer.

    AB - Omfattende reformer af det bestående medfører som regel muligheder såvel som udfordringer. Folkeskolereformen er i denne forbindelse ingen undtagelse - artiklerne i nærværende seriehæfte diskuterer netop disse muligheder og udfordringer.Artiklerne er skrevet af forskere og ph.d.-studerende ved Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) ved Aalborg Universitet. Seriehæftet henvender sig til samtlige aktører i og omkring folkeskolen, og vi håber, at artiklerne kan bidrage til konstruktive diskussioner af, hvordan en god folkeskole ser ud, og hvilke muligheder og udfordringer folkeskolereformen bringer.

    KW - Ledelse, organisation & kommunikation

    KW - Ledelse

    KW - Implementering

    KW - Skoleledelse

    KW - Reform

    M3 - Bog

    BT - Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer

    PB - UCN Forlag

    CY - Books on demand

    ER -

    Conrad T, (ed.), Engsig TT, (ed.). Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. Books on demand: UCN Forlag, 2014. 85 p. (UCN Seriehæfte; No. no. 8 maj 2014).