Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice

Translated title of the contribution: Service organisations for electrical installations - a consumer service

S. Skibstrup Eriksen, K. Ovesen

    Research output: Book/ReportBookResearch

    Abstract

    Hvad er vagtordningen? Vagtordningen er en forbrugerservice, der sikrer, at alle kan få hjælp i tilfælde af strømsvigt. Hvordan skal forbrugeren informeres? Vagttjenestens telefonnummer sættes på forbrugerens gruppetavle. Brochuren: "Hvis strømmen svigter" uddeles til alle med supplerende information om områdets vagttjeneste. Oplysning om vagttjenesten indføres i telefonbøgerne. Hvor henvender forbrugeren sig ved strømsvigt? Kun et sted - på el-leverandørens telefon. Hvilken service skal forbrugeren have? Vagttjenesten skal altid kunne yde den nødvendige hjælp - enten ved udrykning eller et råd pr. telefon. Vagttjenesten skal fungere uden for normal arbejdstid. Hvorledes opbygges vagtordningen? El-leverandøren og områdets el-installatører bør optage et nært samarbejde. I fællesskab opbygges de nærmere regler for vagtplaner, takster og færdiggørelse af foreløbige reparationer.
    Original languageDanish
    Place of PublicationKøbenhavn
    PublisherSBI forlag
    Number of pages23
    ISBN (Print)978-87-563-0135-0; 87-563-0135-9
    Publication statusPublished - 1973
    SeriesSBI-rapport
    Number88

    Cite this

    Skibstrup Eriksen, S., & Ovesen, K. (1973). Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice. København: SBI forlag. SBI-rapport, No. 88
    Skibstrup Eriksen, S. ; Ovesen, K. / Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice. København : SBI forlag, 1973. 23 p. (SBI-rapport; No. 88).
    @book{f8e159c0165d11dca5a4000ea68e967b,
    title = "Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice",
    abstract = "Hvad er vagtordningen? Vagtordningen er en forbrugerservice, der sikrer, at alle kan f{\aa} hj{\ae}lp i tilf{\ae}lde af str{\o}msvigt. Hvordan skal forbrugeren informeres? Vagttjenestens telefonnummer s{\ae}ttes p{\aa} forbrugerens gruppetavle. Brochuren: {"}Hvis str{\o}mmen svigter{"} uddeles til alle med supplerende information om omr{\aa}dets vagttjeneste. Oplysning om vagttjenesten indf{\o}res i telefonb{\o}gerne. Hvor henvender forbrugeren sig ved str{\o}msvigt? Kun et sted - p{\aa} el-leverand{\o}rens telefon. Hvilken service skal forbrugeren have? Vagttjenesten skal altid kunne yde den n{\o}dvendige hj{\ae}lp - enten ved udrykning eller et r{\aa}d pr. telefon. Vagttjenesten skal fungere uden for normal arbejdstid. Hvorledes opbygges vagtordningen? El-leverand{\o}ren og omr{\aa}dets el-installat{\o}rer b{\o}r optage et n{\ae}rt samarbejde. I f{\ae}llesskab opbygges de n{\ae}rmere regler for vagtplaner, takster og f{\ae}rdigg{\o}relse af forel{\o}bige reparationer.",
    keywords = "bygningsinstallationer",
    author = "{Skibstrup Eriksen}, S. and K. Ovesen",
    note = "Udsolgt. Summary s. 23",
    year = "1973",
    language = "Dansk",
    isbn = "978-87-563-0135-0; 87-563-0135-9",
    series = "SBI-rapport",
    number = "88",
    publisher = "SBI forlag",

    }

    Skibstrup Eriksen, S & Ovesen, K 1973, Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice. SBI-rapport, no. 88, SBI forlag, København.

    Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice. / Skibstrup Eriksen, S.; Ovesen, K.

    København : SBI forlag, 1973. 23 p. (SBI-rapport; No. 88).

    Research output: Book/ReportBookResearch

    TY - BOOK

    T1 - Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice

    AU - Skibstrup Eriksen, S.

    AU - Ovesen, K.

    N1 - Udsolgt. Summary s. 23

    PY - 1973

    Y1 - 1973

    N2 - Hvad er vagtordningen? Vagtordningen er en forbrugerservice, der sikrer, at alle kan få hjælp i tilfælde af strømsvigt. Hvordan skal forbrugeren informeres? Vagttjenestens telefonnummer sættes på forbrugerens gruppetavle. Brochuren: "Hvis strømmen svigter" uddeles til alle med supplerende information om områdets vagttjeneste. Oplysning om vagttjenesten indføres i telefonbøgerne. Hvor henvender forbrugeren sig ved strømsvigt? Kun et sted - på el-leverandørens telefon. Hvilken service skal forbrugeren have? Vagttjenesten skal altid kunne yde den nødvendige hjælp - enten ved udrykning eller et råd pr. telefon. Vagttjenesten skal fungere uden for normal arbejdstid. Hvorledes opbygges vagtordningen? El-leverandøren og områdets el-installatører bør optage et nært samarbejde. I fællesskab opbygges de nærmere regler for vagtplaner, takster og færdiggørelse af foreløbige reparationer.

    AB - Hvad er vagtordningen? Vagtordningen er en forbrugerservice, der sikrer, at alle kan få hjælp i tilfælde af strømsvigt. Hvordan skal forbrugeren informeres? Vagttjenestens telefonnummer sættes på forbrugerens gruppetavle. Brochuren: "Hvis strømmen svigter" uddeles til alle med supplerende information om områdets vagttjeneste. Oplysning om vagttjenesten indføres i telefonbøgerne. Hvor henvender forbrugeren sig ved strømsvigt? Kun et sted - på el-leverandørens telefon. Hvilken service skal forbrugeren have? Vagttjenesten skal altid kunne yde den nødvendige hjælp - enten ved udrykning eller et råd pr. telefon. Vagttjenesten skal fungere uden for normal arbejdstid. Hvorledes opbygges vagtordningen? El-leverandøren og områdets el-installatører bør optage et nært samarbejde. I fællesskab opbygges de nærmere regler for vagtplaner, takster og færdiggørelse af foreløbige reparationer.

    KW - bygningsinstallationer

    M3 - Bog

    SN - 978-87-563-0135-0; 87-563-0135-9

    T3 - SBI-rapport

    BT - Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice

    PB - SBI forlag

    CY - København

    ER -

    Skibstrup Eriksen S, Ovesen K. Vagtordning for el-installationer - en forbrugerservice. København: SBI forlag, 1973. 23 p. (SBI-rapport; No. 88).