@article{b4a0d70729cb41b8be14abd6c890f8bd,
title = "Viral markedsf{\o}ring - hvad, hvordan og hvorfor?",
keywords = "Viral markedf{\o}ring",
author = "Christensen, {J{\o}rgen Riber} and Johansen, {Mia Schou}",
note = "Hvad er viral markedsf{\o}ring egentlig for en st{\o}rrelse, og hvad kan den g{\o}re for dig? Det giver artiklen her dig svar p{\aa}. Viral markedsf{\o}ring er p{\aa} kort tid blevet en popul{\ae}r markedsf{\o}ringsform. Her kan du l{\ae}se om, hvad viral markedsf{\o}ring egentlig er og kan, og hvilke begr{\ae}nsninger, der er ved det. Bl.a. konkluderer artiklen, at viral markedsf{\o}ring bryder med traditionelle kommunikationsmodeller, fordi afsenderrollen hurtigt bliver uklar. Overskridning af copyright-reglerne og diverse markedsf{\o}ringslove er ogs{\aa} del af viral markedsf{\o}ring. Udgivet: 2011",
year = "2011",
month = apr,
language = "Dansk",
pages = "8--10",
journal = "Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende",
issn = "0908-6927",
number = "1",
}