Viral markedsføring - hvad, hvordan og hvorfor?

Jørgen Riber Christensen, Mia Schou Johansen

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Original languageDanish
JournalSamson / Sammenslutningen af Mediestuderende
Issue number1
Pages (from-to)8-10
Number of pages3
ISSN0908-6927
Publication statusPublished - Apr 2011

Cite this

@article{b4a0d70729cb41b8be14abd6c890f8bd,
title = "Viral markedsf{\o}ring - hvad, hvordan og hvorfor?",
keywords = "Viral markedf{\o}ring",
author = "Christensen, {J{\o}rgen Riber} and Johansen, {Mia Schou}",
note = "Hvad er viral markedsf{\o}ring egentlig for en st{\o}rrelse, og hvad kan den g{\o}re for dig? Det giver artiklen her dig svar p{\aa}. Viral markedsf{\o}ring er p{\aa} kort tid blevet en popul{\ae}r markedsf{\o}ringsform. Her kan du l{\ae}se om, hvad viral markedsf{\o}ring egentlig er og kan, og hvilke begr{\ae}nsninger, der er ved det. Bl.a. konkluderer artiklen, at viral markedsf{\o}ring bryder med traditionelle kommunikationsmodeller, fordi afsenderrollen hurtigt bliver uklar. Overskridning af copyright-reglerne og diverse markedsf{\o}ringslove er ogs{\aa} del af viral markedsf{\o}ring. Udgivet: 2011",
year = "2011",
month = "4",
language = "Dansk",
pages = "8--10",
journal = "Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende",
issn = "0908-6927",
number = "1",

}

Viral markedsføring - hvad, hvordan og hvorfor? / Christensen, Jørgen Riber; Johansen, Mia Schou.

In: Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende, No. 1, 04.2011, p. 8-10.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

TY - JOUR

T1 - Viral markedsføring - hvad, hvordan og hvorfor?

AU - Christensen, Jørgen Riber

AU - Johansen, Mia Schou

N1 - Hvad er viral markedsføring egentlig for en størrelse, og hvad kan den gøre for dig? Det giver artiklen her dig svar på. Viral markedsføring er på kort tid blevet en populær markedsføringsform. Her kan du læse om, hvad viral markedsføring egentlig er og kan, og hvilke begrænsninger, der er ved det. Bl.a. konkluderer artiklen, at viral markedsføring bryder med traditionelle kommunikationsmodeller, fordi afsenderrollen hurtigt bliver uklar. Overskridning af copyright-reglerne og diverse markedsføringslove er også del af viral markedsføring. Udgivet: 2011

PY - 2011/4

Y1 - 2011/4

KW - Viral markedføring

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 8

EP - 10

JO - Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende

JF - Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende

SN - 0908-6927

IS - 1

ER -