Lene Tanggaard Pedersen

  1. 2018
  2. Accepteret/In press

    Abduktiv lytning af kvalitative interviews. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene .

    Håndbog i kvalitative analysemetoder indenfor sundhedsforskning. red. / Frederik Alkier Gildberg; Lise Hounsgaard. Vol. 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  3. Accepteret/In press

    Mesterlære som videreuddannelsestrategi. / Tanggaard, Lene .

    Tid til læring: Kompetenceudvikling i erhvervsskolens hverdag. Vol. 1 1. udg. Munksgaard , 2018.

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  4. Accepteret/In press

    Methodological implications of imagination. / Tanggaard, Lene ; Brinkmann, Svend.

    Handbook of imagination and culture. red. / Tania Zittoun; Vlad Glâveanu. Vol. 1 1. udg. Oxford : Oxford University Press, 2018. s. 87-105.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  5. Accepteret/In press

    Organizational creativity from a situated and cultural psychological perspective. / Tanggaard, Lene .

    Culture, work and psychology : Invitations to dialogue . red. / Pedro F. Bendassolli. Vol. 1 1. udg. Springer, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  6. Under udarbejdelse
  7. 2017
  8. Udgivet

    Blachman i staccato. / Tanggaard, Lene .

    I: Hoejskolebladet, Nr. 6, 2017, s. 42-43.

    Publikation: FormidlingAnmeldelse

  9. Udgivet

    Competetive advantage through creative commerical content. / Tanggaard, Lene ; Juelsbo, Tue.

    1 udg. København, 2017. 23 s.

    Publikation: ForskningRapport

  10. Udgivet

    Creativity with a Danish Edge. / Tanggaard, Lene .

    The Palgrave Handbook of Creativity and Culture Research. red. / Vlad Glaveanu. Vol. 1 Palgrave Macmillan, 2017. s. 375-390 (Palgrave Studies in Creativity and Culture).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  11. Udgivet

    Det er det højere formål, der får os op om morgenen. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2017 ; 1. januar 2017.

    Publikation: FormidlingAvisartikel

  12. Udgivet

    Det var min hjerne, der gjorde det. / Tanggaard, Lene.

    I: Kristeligt Dagblad. 2017 ; 1. januar 2017.

    Publikation: FormidlingAvisartikel

  13. Udgivet

    Djøfologi. / Tanggaard, Lene ; Levann, Allan; Molin, Jan.

    I: Weekendavisen. 2017 ; 1. januar 2017. s. 14.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  14. Udgivet

    Educational psychology practice : A new theoretical framework. / Szulevicz, Thomas; Tanggaard, Lene .

    1 udg. Switzerland : Springer, 2017. 147 s. (Cultural Psychology of Education, Vol. 4).

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  15. Udgivet

    En fem-faktor-model for kreative læringsmiljøer. / Tanggaard, Lene .

    Æstetikken tilbage til pædagogikken: På opdagelsesrejse mod ukendte mål. red. / Nils Falk Hansen. Vol. 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 87-96.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet

    Er skoleledelse noget særligt? / Tanggaard, Lene .

    I: Plenum, 2017, s. 35.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  17. Udgivet

    Flere nuancer i debatten, tak! / Andersen, Malene Friis; Tanggaard, Lene .

    I: Offentligledelse.dk, 2017.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  18. Udgivet

    Forord. / Tanggaard, Lene .

    Den kritiske leder. red. / Karsten Mellon. Vol. 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 7-10 (Ledelse af læring; Nr. 1, Vol. 1).

    Publikation: Forskning - peer reviewForord/Indledning/efterskrift

  19. Udgivet

    Forord - forandringer som grundvilkår. / Tanggaard, Lene .

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Vol. 1, Nr. 1, 1, 2017, s. 3-4.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  20. Udgivet

    From design thinking to design doing. / Juelsbo, Tue; Tanggaard, Lene ; Glaveanu, Vlad Petre.

    Creative Design thinking: Interdisciplinary perspectives. red. / F. Darbellay; Z. Moody ; T. Lubart. Springer, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  21. Udgivet

    From I to We : A new paradigm for enterprise learning? / Tanggaard, Lene ; Ernø, Steffen; Warhuss, Jan; Robinson, Sarah.

    2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  22. E-pub ahead of print

    From I to We : Collaboration in Entrepreneurship Education and Learning? / Warhuus, Jan; Tanggaard, Lene ; Robinson, Sarah; Jensen, Steffen Moltrup Ernø.

    I: Education + Training, 01.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  23. Udgivet

    Fænomenologi som kvalitativ forskningsmetode. / Tanggaard, Lene .

    Kvalitativ analyse: Syv traditioner. red. / Margaretha Järvinen; Nanna Mik-Meyer. Vol. 1 1. udg. København : Hans Reitzel, 2017. s. 81-102.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  24. Udgivet

    Hands-on creativity in Vocational Education. / Tanggaard, Lene .

    2017. Abstract from VET Congress 2017, Bern, Schweiz.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  25. Udgivet

    Hands on creativity in vocational education. / Tanggaard, Lene .

    I: Skilled, 2017, s. 3-6.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  26. Udgivet

    Har vi glemt børnene? : Overvejelser angående analytiske perspektivers betydning. / Tanggaard, Lene .

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Nr. 2, 2017, s. 51-58.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  27. Udgivet

    Helt ærligt - skal vi ikke snart lære drengene "sæde til røv"? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2017 ; 1. januar 2017.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  28. Udgivet

    Hvor blev ‘undervisningen’ af? / Tanggaard, Lene .

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Vol. 37, Nr. 107, 6, 2017, s. 70-79.

    Publikation: ForskningTidsskriftartikel

  29. Udgivet

    Hvordan lærer børn? / Tanggaard, Lene .

    Didaktikhåndbogen. Vol. 1 1. udg. København : Hans Reitzel, 2017. s. 199-216.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  30. Accepteret/In press

    In Between: Creative Spaces and Detours as Part of a Researcher’s Life. / Tanggaard, Lene .

    In Praise of Detours : Cultivating Creativity in Methodology and Research. red. / Charlotte Wegener; Ninna Meier; Elina Maslo. Vol. 1 1. udg. Palgrave Macmillan, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  31. Udgivet
  32. Udgivet
  33. Udgivet

    Man kan sagtens være fuld af ressourcer og uden ret mange penge. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2017 ; 6. februar 2017.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  34. Udgivet

    Måske skulle vi gøre 2017 til håndværkets år? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2017 ; 1. januar 2017.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  35. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Vol. 5, Nr. 5, 2017, s. 12-13.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  36. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Vol. 3, Nr. 7, 07.2017, s. 14-15.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  37. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Nr. 8, 2017, s. 20-21.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  38. Udgivet

    Ny forskning maj 2017. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Nr. 6, 2017, s. 18-19.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  39. Udgivet

    Promoting abduction – a teaching experiment on creative learning processes in a High School classroom context. / Tanggaard, Lene ; Hjorth, Rasmus.

    Creative Contradictions in Education: Cross Disciplinary Paradoxes and Perspectives . red. / Ron A. Beghetto; Bharath Sriraman. Vol. 1 1. udg. Schweitzerland : Springer, 2017. s. 221-247 (Creativity Theory and Action in Education, Vol. 1).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  40. Udgivet

    Sagspædagogik : om lidenskab, opslugthed og fordybelse som pædagogiske drivkræfter. / Tanggaard, Lene .

    Uren pædagogik III. red. / Thomas Aastrup Rømer; Lene Tanggaard; Svend Brinkmann. Vol. 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  41. Udgivet
  42. Udgivet

    Skolens formål - mellem målstyring og kreativitet. / Tanggaard, Lene .

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Vol. 108, Nr. 37, 7, 2017, s. 89-99.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  43. Udgivet
  44. Udgivet

    Tal om det, der tæller. / Tanggaard, Lene ; Andersen, Malene Friis.

    I: Offentligledelse.dk, 2017.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  45. Udgivet

    Tilbage til sagen. / Tanggaard, Lene ; Højbjerg, Karin.

    Kritiske perspektiver i helsefagene : Utdanning, yrkespraksis og forskning. red. / Marte Feiring; Ingrid Ruud Knutsen; Truls I. Juritzen; Kristian Larsen. Vol. 1 Cappelen Damm Akademisk AS * Nordic Open Access Scholarly Publishing, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  46. Udgivet
  47. Udgivet

    Uren pædagogik 3. / Rømer, Thomas Aastrup (Redaktør); Tanggaard, Lene (Redaktør); Brinkmann, Svend (Redaktør).

    1 udg. Aarhus : Klim, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  48. Udgivet

    VET and the creative epistemology of the hand. / Tanggaard, Lene .

    2017. Abstract from http://jvetconferences.com/, Oxford, Storbritannien.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  49. 2016
  50. Udgivet

    An Entrepreneurship Education Resource : experiences from the PACE project. / Blenker, Per; Korsgaard, Steffen; Neergaard, Helle; Tanggaard, Lene ; Trane, Claus.

    Aarhus : Aarhus Universitet, 2016. 36 s.

    Publikation: FormidlingBog

  51. Udgivet

    Arbejdsbog til entreprenørskabsundervisning : erfaringer fra PACE. / Blenker, Per; Korsgaard, Steffen; Neergaard, Helle; Tanggaard, Lene ; Trane, Claus.

    1 udg. Aarhus, 2016. 32 s.

    Publikation: FormidlingRapport

  52. Udgivet

    A Survival Kit for Doctoral Students and their Supervisors : Traveling the Landscape of Research. / Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    1 udg. Californien : Sage Publications, Incorporated, 2016. 192 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  53. Udgivet

    At lære at være kreativ : fem afgørende faktorer. / Tanggaard, Lene .

    I: FOKUS, Vol. 66, Nr. Juni, 2016, s. 29-33.

    Publikation: ForskningTidsskriftartikel

  54. Udgivet

    Business as usual. / Dahl, Kristian; Tanggaard, Lene.

    Creativity: A new vocabulary. red. / Vlad Glavenau; Lene Tanggaard; Charlotte Wegener. Vol. 1 1. udg. Palgrave Macmillan, 2016. s. 18-27 (Palgrave Studies in Creativity and Culture).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  55. Udgivet

    Børns kreativitet : Hvad ved vi? / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet om læring, Nr. 6, 06.2016, s. 16.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  56. Udgivet

    Creating togetherness through interaction. / Tanggaard, Lene .

    2016. Paper presented at Togetherness as motivation - a 21th century skill, Vester Skerninge, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewPaper uden forlag/tidsskrift

  57. Udgivet

    Creative surgeons - is that such a good idea? / Langebaek, Rikke; Berendt, Mette; Toft, Nils; Tanggaard, Lene .

    2016. Poster session presented at VETED, Glasgow, .

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  58. Udgivet

    Creativity - A new vocabulary. / Glaveanu, Vlad Petre (Redaktør); Tanggaard, Lene (Redaktør); Wegener, Charlotte (Redaktør).

    1 udg. Palgrave Macmillan, 2016. 193 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  59. Udgivet

    Creativity - a new vocabulary. / Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    2016. Poster session presented at Creative University, Aalborg, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  60. Udgivet

    Den medarbejderresistente leder. / Mellon, Karsten; Tanggaard, Lene .

    I: Offentlig Ledelse, Vol. 2016, Nr. 1, 2016, s. 12-14.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  61. Udgivet

    Det handler om mere end talenter. / Tanggaard, Lene .

    I: Talent, Nr. 3, 2016, s. 6-7.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  62. Udgivet

    Dræber dokumentationssystemer hverdagskreativiteten? / Tanggaard, Lene ; Juelsbo, Tue.

    Tæller vi det der tæller: Målstyring og standardisering i arbejdslivet. Vol. 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2016. (Moderne Arbejdsliv; Nr. 5).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  63. Udgivet

    Embracing the unpredictable : Leadership, learning, changing practice. / Brinck, Lars; Tanggaard, Lene .

    I: Human Resource Development International, Vol. 19, Nr. 5, 05.09.2016, s. 374–387.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  64. Udgivet

    Etisk set : Kan du ikke lige analysere mig? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2016 ; 3. oktober 2016.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  65. Udgivet

    Extended apprenticeship learning in doctoral training and supervision - moving beyond 'cookbook recipes'. / Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    2016. Abstract from 12th International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, USA.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  66. Udgivet

    Faldforebyggelse konstrueret som medicinsk overvågning og selvovervågning. / Evron, Lotte; Pedersen, Lene Tanggaard.

    I: Klinisk Sygepleje, Vol. 30, Nr. 2, 2016, s. 114–128.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  67. Udgivet

    FAQ om kreativitet. / Tanggaard, Lene .

    1 udg. København : Hans Reitzel, 2016. 180 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  68. Udgivet

    Hvornår har I sidst fejret, at I er lykkedes med læring? / Tanggaard, Lene .

    I: Kommunen. 2016 ; 4. december 2016.

    Publikation: FormidlingAvisartikel

  69. Udgivet
  70. Udgivet

    Kreativitet kan læres. / Tanggaard, Lene.

    01 januar 2016. Tilgængelig fra http://quickpaper.rosendahls.dk/louisiana/brug_kunsten/#/2/.

    Publikation: FormidlingNet-publikation

  71. Udgivet

    Kunsten som aktiv medspiller i sundhedsfremme. / Tanggaard, Lene .

    I: Aarhus Stiftstidende. 2016 ; 4. april 2016.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  72. Udgivet

    Kvinder vil gerne lede, men ikke med målebånd. / Tanggaard, Lene .

    I: Berlingske Tidende. 2016 ; 26. maj 2016.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  73. Udgivet

    Kære innovationsminister - lad os nu undgå for meget hokus pokus. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2016 ; 5. december 2016.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  74. Udgivet

    Learning good leadership : A matter of assessment? / Elmholdt, Kasper Trolle; Elmholdt, Claus Westergård; Pedersen, Lene Tanggaard; Holmgaard Mersh, Lars.

    I: Human Resource Development International, Vol. 19, Nr. 05, 12.2016, s. 406–428.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  75. Udgivet

    Læring. / Tanggaard, Lene .

    Pædagogik og lærerfaglighed. red. / Sten Larsen. Vol. 1 1. udg. København : Hans Reitzel, 2016. s. 43-60.

    Publikation: UndervisningBidrag til bog/antologi

  76. Udgivet
  77. Udgivet

    Mess. / Tanggaard, Lene ; Juelsbo, Tue.

    Creativity: A new vocabulary. red. / Vlad Glaveanu; Lene Tanggaard; Charlotte Wegener. Vol. 1 1. udg. Palgrave Macmillan, 2016. s. 78-86 (Palgrave Studies in Creativity and Culture).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  78. Udgivet
  79. Udgivet

    Missing the gap. / Tanggaard, Lene ; Glaveanu, Vlad Petre.

    2016. Abstract from ICP 2016, Yokohama, Japan.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  80. Udgivet

    New Horizons in Entrepreneurship : From Teacher-led to Student-centered Learning. / Robinson, Sarah; Neergaard, Helle; Tanggaard, Lene ; Krueger, Norris.

    I: Education + Training, Vol. 58, Nr. 7/8, 2016, s. 661-683.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  81. Udgivet

    Når børn bliver investeringer. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad. 2016 ; 1. januar 2016.

    Publikation: FormidlingKommentar/debat

  82. Udgivet

    On the edge of creativity : What's in it for adult education? / Tanggaard, Lene .

    2016. Abstract from 2016 Triennial ESREA Conference, Maynooth, Irland.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  83. Udgivet

    Parental Self-perception in the Autism Spectrum Disorder Literature : A Systematic Mixed Studies Review. / Frantzen, Kirsten Krabek; Lauritsen, Marlene Briciet; Jørgensen, Meta; Tanggaard, Lene ; Fetters, Michael D.; Aikens, James E. ; Bjerrum, Merete.

    I: Review Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 3, Nr. 1, 2016, s. 18-36.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  84. Udgivet

    Pathways. / Tanggaard, Lene .

    Creativity - a new vocabulary. red. / Vlad Petre Glaveanu; Lene Tanggaard; Charlotte Wegener. Vol. 1 1. udg. Palgrave Macmillan, 2016. s. 96-103 (Palgrave Studies in Creativity and Culture).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  85. Udgivet

    Studying the Complexity of Craftsman’s Creativity : Calling for a Cross-Disciplinary Research in the Future. / Zhou, Chunfang; Tanggaard, Lene ; Zhang , Hui.

    I: Akademisk Kvarter, Vol. 13, Nr. 10, 8, 2016, s. 88-99.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  86. Udgivet

    Stumbling. / Tanggaard, Lene .

    Creativity: A new Vocabulary. red. / Vlad Glaveanu; Lene Tanggaard; Charlotte Wegener. Vol. 1 1. udg. Palgrave Macmillan, 2016. s. 156-163 (Palgrave Studies in Creativity and Culture).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  87. Udgivet
  88. Udgivet

    Tæller vi det, der tæller : Målstyring og standardisering i arbejdslivet. / Andersen, Malene Friis (Redaktør); Tanggaard, Lene (Redaktør).

    1 udg. Aarhus : Klim, 2016. 296 s. (Moderne Arbejdsliv; Nr. 5).

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  89. Udgivet

    Tæller vi det, der tæller? : Introduktion. / Andersen, Malene Friis; Tanggaard, Lene .

    Tæller vi det der tæller: Målstyring og standardisering i arbejdslivet. red. / Malene Friis Andersen; Lene Tanggaard. Vol. 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2016. s. 9-27 (Moderne Arbejdsliv; Nr. 5).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  90. Udgivet

    Understanding Craftsman’s Creativity in a Framework of Person, Process, Product and Press (4Ps). / Zhang , Hui; Zhou, Chunfang; Tanggaard, Lene ; Luo, Lingling.

    Proceedings of the 2016 International Conference on Humanities and Social Science. red. / Y. C. Chang; M.K. Ng; D.S. Ma. Bokförlaget Atlantis, 2016. s. 908-913 (ASSEHR: Advances in Social Science, Education and Humanities Research, Vol. 33).

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  91. Udgivet

    Unity of the real and the non-real : Imagination in action and talk. / Tateo, Luca; Tanggaard, Lene .

    2016. Poster session presented at ICP 2016, Yokohama, Japan.

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  92. Udgivet

    Veterinary Students' Recollection Methods for Surgical Procedures : A Qualitative Study. / Langebaek, Rikke; Tanggaard, Lene ; Berendt, Mette.

    I: Journal of Veterinary Medical Education, Vol. 43, Nr. 1, 2016, s. 64-70.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  93. Udgivet

    Why do we need a new vocabulary for creativity? / Glaveanu, Vlad Petre; Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    Creativity: A new vocabulary . red. / Vlad Petre Glaveanu; Lene Tanggaard; Charlotte Wegener. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2016. s. 1-9 (Palgrave Studies in Creativity and Culture).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  94. Udgivet

    Why novelty is overrated. / Pedersen, Lene Tanggaard; Wegener, Charlotte.

    I: Journal of Education and Work, Vol. 29, Nr. 6, 2016, s. 728-745.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  95. 2015
  96. Udgivet

    1-0 til mennesket. / Tanggaard, Lene .

    I: P Psykologernes fagmagasin, Vol. 1, Nr. 1, 08.2015, s. 27-27.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  97. Udgivet

    Analyzing in the present. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene.

    I: Qualitative Inquiry, Vol. 21, Nr. 4, 2015, s. 376-387.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  98. Udgivet

    At fremme børns kreativitet : Fremtidens fordring. / Tanggaard, Lene.

    Læring, dannelse og udvikling: Kvalificering til fremtiden i daginstitution og skole. red. / Jacob Klitmøller; Dion Sommer. Vol. 1 1. udg. København : Hans Reitzel, 2015. s. 185-203.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  99. Udgivet
  100. Udgivet

    Discussing creativity from a cultural psychology perspective. / Gillespie, Alex; Baerveldt, Cor; Costall, Alan; Cresswell, James; de Saint-Laurent, Constance; Glaveanu, Vlad Petre; John-Steiner, Vera; Jovchelovitch, Sandra; Sawyer, Keith; Tanggaard, Lene ; Valsiner, Jaan; Wagoner, Brady; Zittoun, Tania.

    Rethinking Creativity: Contributions from Social and Cultural Psychology. red. / Vlad Petre Glăveanu; Alex Gillespie; Jaan Valsiner. 1. udg. Routledge, 2015. s. 125-141 (Cultural Dynamics of Social Representation).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  101. Udgivet

    Dropping out and a crisis of trust. / Nielsen, Klaus; Tanggaard, Lene .

    I: Nordic Psychology (Online), Vol. 67, Nr. 2, 4, 06.2015, s. 154-167.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  102. Udgivet

    Dræber læringsmål kreativitet? / Tanggaard, Lene .

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Vol. 35, Nr. 1, 7, 2015, s. 83-94.

    Publikation: ForskningTidsskriftartikel

  103. Udgivet
  104. Udgivet

    Et opfindsomt og offensivt PPR? / Tanggaard, Lene .

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Vol. 52, Nr. 1, 8, 02.2015, s. 71-77.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

Forrige 1 2 3 4 Næste