1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Content-driven pedagogy : on passion, absorption and immersion as dynamic drivers of creativity. / Tanggaard, Lene .

    Dynamic Perspectives on Creativity : New Directions for Theory, Research, and Practice in Education. red. / Ron Beghetto; Giovanni Gorazza. Bind 1 1. udg. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. Accepteret/In press

    Creating together : Moving towards a ‘we-paradigm’ in educating for creativity. / Tanggaard, Lene .

    I: Multicultural Education Review, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. Accepteret/In press
  5. Udgivet

    Den moderne pædagogik hører fortiden til. / Tanggaard, Lene ; Petersen, Jonas .

    I: Berlingske Tidende, 19.01.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  6. Udgivet

    Et værdibaseret evidensbegreb : Kan man det? / Tanggaard, Lene .

    I: Hjerterum - KFUM's sociale arbejde, 01.2019, s. 18-18.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. Accepteret/In press

    Ledelsespsykologi : 2. udgave. / Elmholdt, Claus Westergård; Keller, Hanne Dauer; Tanggaard, Lene .

    1 udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  8. Accepteret/In press

    Organizational creativity from a situated and cultural psychological perspective. / Tanggaard, Lene .

    Culture, work and psychology : Invitations to dialogue . red. / Pedro F. Bendassolli. Bind 1 1. udg. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Under udarbejdelse

    Publication strategies in times of exposure : Learning to write - Writing to learn in the social sciences and humanities. / Wegener, Charlotte; Tanggaard, Lene .

    1 udg. SAGE Publications, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  10. Udgivet

    Research Journal - samskabelse med børn i fokus. / Tanggaard, Lene ; Linneberg, Josefine Dilling.

    1 udg. Billund, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  11. Accepteret/In press

    Strategiske udviklingsprocesser i et nyt perspektiv. / Tanggaard, Lene .

    HR for ledere: En grundbog. Bind 1 1. udg. København : Dansk Psykologisk Forlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  12. Accepteret/In press

    Using creativity as an educational tool in veterinary surgery : students' perceptions and surgical performance. / Langebaek, Rikke; Tanggaard, Lene ; Berendt, Mette.

    I: Journal of Veterinary Medical Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. 2018
  14. Udgivet

    Abduktiv lytning af kvalitative interviews. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene .

    Kvalitative analysemetoder i sundhedsforskning. red. / Frederik Alkier Gildberg; Lise Hounsgaard. Aarhus : Klim, 2018. s. 49-67.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  15. Udgivet

    A creative peer-to-peer methodology. / Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    The Palgrave Handbook of Social Creativity Research. red. / Vlad Glaveau; Iza Lebuda. Schwitzerland : Palgrave Macmillan, 2018. s. 515-525.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  16. Udgivet

    Centrale læringsteorier i det moderne samfund. / Nielsen, Klaus; Tanggaard, Lene .

    Børns liv og læring. red. / Karen Bønløkke Braad. Frederiksberg, Danmark : Samfundslitteratur, 2018. s. 45-70.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  17. Udgivet

    Concerted Creativity in the Digital Age: How do we Crack the Code…? / Hvidtfeldt Larsen, Dan Lund; Pedersen, Lene Tanggaard.

    I: Integrative Psychological & Behavioral Science, Bind 52, Nr. 4, 2018, s. 630-645.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  18. Udgivet

    Creativity in Higher education : Apprenticeship as a ‘thinking-model’ for bringing back more dynamic, teaching and research in a university context. / Tanggaard, Lene .

    Sustainable Futures for Higher Education: The making of knowledge makers. red. / Jaan Valsiner; Anastasiia Lutsenko; Alexandra Antoniouk. Schweitz : Springer, 2018. s. 263-277.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  19. Udgivet

    De løse strukturer i dagens skole er svært gennemskuelige for mange børn. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 03.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  20. Udgivet

    Den gode studiegruppe. / Mellon, Karsten; Tanggaard, Lene .

    1 udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. 92 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

  21. Udgivet

    Der er simpelthen for lidt mesterlære i skolen. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 01.10.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  22. Udgivet

    Det jeg ved, det tror jeg på. / Tanggaard, Lene .

    I: Folkeskolen.dk, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  23. Udgivet

    Flere test er ikke vejen til en styrket evalueringskultur. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  24. Udgivet

    Foreword: Enjoy the journey. / Pedersen, Lene Tanggaard; Wegener, Charlotte.

    The Nordic PhD: Surviving and Succeeding. red. / Christopher McMaster; Caterina Murphy; Jakob Rosenkrantz de Lasson. Peter Lang, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftFormidling

  25. Udgivet

    Formål og frihed - fem pejlemærker for Fælles Mål i Folkeskolen : Rådgivningsgruppen for Fælles Mål. / Keld Skovmand, Thomas Illum, Thomas Kaas, Helle Bjerg, Mette Frederiksen, Gitte Grabov, Nanna Lohman, Søren Madsen, Vibeke Post Madsen, Jeanette Sjøberg, Søren Teglskov, Peter Pannula Toft, Lise Tingleff Nielsen ; Tanggaard, Lene (Medlem af forfattergruppering).

    København : Undervisningsministeriet, 2018. 26 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  26. Udgivet

    Forord. / Tanggaard, Lene .

    Nest programmet i Danmark: En tredje vej til inkluderende fællesskaber. red. / Stine Clasen; Katrine Tranum Thomsen. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 5-6.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  27. Udgivet

    From I to We : A new paradigm for enterprise learning? / Tanggaard, Lene ; Ernø, Steffen; Warhuss, Jan; Robinson, Sarah.

    2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  28. Udgivet

    Her er en ettrinsguide til, hvordan vi får bedre skoler, daginstitutioner, hospitaler og ældrepleje. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 15.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  29. Udgivet

    Hvad kan vi gøre sammen? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 23.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  30. Udgivet

    In Between: Creative Spaces and Detours as Part of a Researcher’s Life. / Tanggaard, Lene .

    Cultivating Creativity in Methodology and Research: In Praise of Detours . red. / Charlotte Wegener; Ninna Meier; Elina Maslo. Bind 1 1. udg. Schweitz : Palgrave Macmillan, 2018. s. 57-69.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  31. Udgivet

    Indledning. / Tanggaard, Lene ; Mellon, Karsten.

    Den gode studiegruppe. Bind 1 1. udg. Frederiksberg : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 5-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  32. Udgivet

    Innovationskultur, opfindsomhed og kreativitet i PPR. / Tanggaard, Lene .

    Fremtidens krav til psykologer i PPR. København : KL og Dansk Psykologforening, 2018. s. 47-51.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  33. Udgivet

    Julen minder os om, at først når man tør holde rammen, kan den brydes. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  34. Udgivet

    Kreative processer i studiegrupper : Hvordan gør man? / Tanggaard, Lene .

    Den gode studiegruppe. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 29-40.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  35. Accepteret/In press

    Kreativitet i hverdagslig kulturel praksis. / Tanggaard, Lene .

    I: Sprogforum, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  36. Udgivet

    Lad lederne lede og undgå, at styring forstyrrer. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  37. Udgivet

    Lad os værne om de fællesskaber, der reelt udvikler skolens praksis. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 16.05.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  38. Udgivet

    Læringsglemsel. / Tanggaard, Lene .

    Aarhus : Klim, 2018. 100 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  39. Udgivet

    Modet til at fejle. / Mellon, Karsten; Tanggaard, Lene .

    Den modig ledelse. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 41-55.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  40. Udgivet

    Måske er vi ikke så lykkelige, som vi tror. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  41. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Bind 4, Nr. 1, 2018, s. 22-23.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  42. Udgivet

    Når filmtalent bliver til : Talentudviklingsmiljøer på filmværkstederne. / Tanggaard, Lene ; Linneberg, Josefine Dilling.

    1 udg. Aalborg : Aalborg Universitet, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  43. Udgivet

    Når man er vært for meget - et PPR i udvikling. / Tanggaard, Lene .

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 55, Nr. 3, 1, 2018, s. 5-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  44. Udgivet

    Om læring og kreativitet, fejl, sprækker og skøre ideer. / Tanggaard, Lene .

    I: Årsskrift 2018 Lilleskolerne, Bind 1, Nr. 1, 2018, s. 22-23.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  45. Udgivet

    Professor i psykologi: Bryd dine vaner i ferien. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  46. Udgivet

    Pædagogisk psykologi - en grundbog. / Nielsen, Klaus; Tanggaard, Lene .

    2 udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2018. 314 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  47. Udgivet

    Respekt for lærernes faglighed skal få eleverne i mål. / Tanggaard, Lene .

    I: Altinget.dk, 22.05.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  48. Udgivet

    Revitaliseret mesterlære som efteruddannelsesstrategi. / Tanggaard, Lene .

    Tæt på kompetenceudvikling. red. / Charlotte Wegener; Bente Lausch. Bind 1 1. udg. København : Munksgaard , 2018. s. 65-76.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  49. Udgivet

    Samskabelse er det nye sort. / Tanggaard, Lene .

    Ledelse og samskabelse i den offentlige sektor. red. / Morten Kusk Fogsgaard; Manon De Jongh. Bind 1 1. udg. København : Dansk Psykologisk Forlag, 2018. s. 10-15.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  50. Udgivet

    Sansen for skole trækker man ikke i en automat. / Tanggaard, Lene .

    I: Fyens Stiftstidende, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  51. Udgivet

    Situerede perspektiver på motivation, identitet, læring og dannelse. / Pedersen, Lene Tanggaard.

    Elevens læring og dannelse: Fem læringspsykologiske forståelser af motivation, identitet, læring og dannelse. red. / Søren Pjengaard. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 199-220.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  52. Udgivet

    Skitserne til et læringsbegreb af relevans for den empiriske dannelsesforskning i skolen. / Tanggaard, Lene .

    Empirisk dannelsesforskning. red. / Alexander Von Oettingen. Bind 1 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2018. s. 157-182.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  53. Udgivet

    Skolens formål er ikke kun to kartoner læring og fem poser trivsel. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 16.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  54. Udgivet

    The human post-human interview. / Tanggaard, Lene .

    2018. 96-97 Abstract fra Fourtheen International Congress of International Inquiry, Champaign at Urbana, USA.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  55. Udgivet

    Til forsvar for frihed, kultur og oplysning. / Mårtensson, Brian Degn; Pasgaard, Niels Jakob; Tanggaard, Lene ; Kemp, Peter; Skov, Christian Egander; Busch, Mikael; Rømer, Thomas Aastrup.

    I: Politiken, Bind 16. august, 2018, s. 3-4.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  56. Udgivet

    Unity of the real and the non-real : Imagination in action and talk. / Tanggaard, Lene ; Tateo, Luca.

    I: Nordic Psychology (Online), Bind 70, Nr. 1, 20.02.2018, s. 85-94.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  57. Udgivet

    Vanebrud : Hvordan du veksler 7 gamle vaner til ny kreativitet. / Tanggaard, Lene .

    1 udg. København : Akademisk Forlag, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  58. Udgivet

    Vi skal have respekt for håndværk ind i folkeskolen. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  59. Udgivet

    Vi skal investere i børn, men ikke i mere kontrol i dagtilbuddene. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 19.02.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  60. Udgivet

    Vi skal til at være nøjsomme igen - nu hedder det bare "reducer". / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  61. 2017
  62. Udgivet

    Blachman i staccato. / Tanggaard, Lene .

    I: Hoejskolebladet, Nr. 6, 2017, s. 42-43.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

  63. Udgivet

    Competetive advantage through creative commerical content. / Tanggaard, Lene ; Juelsbo, Tue.

    1 udg. København : Cosmic People, 2017. 23 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  64. Udgivet

    Creativity with a Danish Edge. / Tanggaard, Lene .

    The Palgrave Handbook of Creativity and Culture Research. red. / Vlad Glaveanu. Bind 1 Palgrave Macmillan, 2017. s. 375-390.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  65. Udgivet

    Det er det højere formål, der får os op om morgenen. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  66. Udgivet

    Det var min hjerne, der gjorde det. / Tanggaard, Lene.

    I: Kristeligt Dagblad, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  67. Udgivet

    Djøfologi. / Tanggaard, Lene ; Levann, Allan; Molin, Jan.

    I: Weekendavisen, 2017, s. 14.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  68. Udgivet

    Educational psychology practice : A new theoretical framework. / Szulevicz, Thomas; Tanggaard, Lene .

    1 udg. Switzerland : Springer, 2017. 147 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  69. Udgivet

    En fem-faktor-model for kreative læringsmiljøer. / Tanggaard, Lene .

    Æstetikken tilbage til pædagogikken: På opdagelsesrejse mod ukendte mål. red. / Nils Falk Hansen. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 87-96.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  70. Udgivet

    Er skoleledelse noget særligt? / Tanggaard, Lene .

    I: Plenum, 2017, s. 35.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  71. Udgivet

    Flere nuancer i debatten, tak! / Andersen, Malene Friis; Tanggaard, Lene .

    I: Offentligledelse.dk, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  72. Udgivet

    Forord. / Tanggaard, Lene .

    Den kritiske leder. red. / Karsten Mellon. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 7-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  73. Udgivet

    Forord - forandringer som grundvilkår. / Tanggaard, Lene .

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 54, Nr. 1, 1, 2017, s. 3-4.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  74. Udgivet

    From design thinking to design doing. / Juelsbo, Tue; Tanggaard, Lene ; Glaveanu, Vlad Petre.

    Creative Design thinking: Interdisciplinary perspectives. red. / F. Darbellay; Z. Moody ; T. Lubart. Bind 1 1. udg. Singapore : Springer, 2017. s. 149-167.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  75. Udgivet

    From I to We : Collaboration in Entrepreneurship Education and Learning? / Warhuus, Jan; Tanggaard, Lene ; Robinson, Sarah; Jensen, Steffen Moltrup Ernø.

    I: Education + Training, Bind 59, Nr. 3, 01.2017, s. 234-249.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  76. Udgivet

    Fænomenologi som kvalitativ forskningsmetode. / Tanggaard, Lene .

    Kvalitativ analyse: Syv traditioner. red. / Margaretha Järvinen; Nanna Mik-Meyer. Bind 1 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 81-102.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  77. Udgivet

    Hands-on creativity in Vocational Education. / Tanggaard, Lene .

    2017. Abstract fra VET Congress 2017, Bern, Schweiz.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  78. Udgivet

    Hands-on creativity in vocational education. / Tanggaard, Lene .

    I: Skilled, Nr. 1, 1, 2017, s. 3-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  79. Udgivet

    Har vi glemt børnene? Overvejelser angående analytiske perspektivers betydning. / Tanggaard, Lene .

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 54, Nr. 2, 2017, s. 51-58.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  80. Udgivet

    Helt ærligt - skal vi ikke snart lære drengene "sæde til røv"? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  81. Udgivet

    Hvad bliver der af mennesket i det posthumane samfund? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 05.12.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  82. Udgivet

    Hvor blev ‘undervisningen’ af? / Tanggaard, Lene .

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 37, Nr. 107, 6, 2017, s. 70-79.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  83. Udgivet

    Hvordan lærer børn? / Tanggaard, Lene .

    Didaktikhåndbogen. Bind 1 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 199-216.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  84. Udgivet

    Høj kvalitet i det offentlige kræver, at man skærer i systemerne, der skal sikre kvaliteten. / Dahler-Larsen, Peter; Tanggaard, Lene .

    I: Information, 18.12.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  85. Udgivet

    I sommertiden kan vi også drømme om, hvordan vi kan gøre virkeligheden mere interessant. / Tanggaard, Lene.

    I: Kristeligt Dagblad, 17.07.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  86. Udgivet

    Kreative aktiviteters betydning for barnets udvikling, læring og trivsel. / Tanggaard, Lene .

    Kulturskolen Skanderborg. 2017, Artikel.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  87. Udgivet

    Lad os kæmpe for omklædningsrum og fællesskabers styrke. / Pedersen, Lene Tanggaard.

    I: Kristeligt Dagblad, 2017, s. 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  88. Udgivet

    Ledelse af kreativitet i skolen. / Tanggaard, Lene .

    I: Skolen i Morgen, Bind 21, Nr. 3, 1, 11.2017, s. 2-3.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  89. Udgivet

    Man kan sagtens være fuld af ressourcer og uden ret mange penge. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 06.02.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  90. Udgivet

    Methodological implications of imagination. / Tanggaard, Lene ; Brinkmann, Svend.

    Handbook of imagination and culture. red. / Tania Zittoun; Vlad Glâveanu. Bind 1 1. udg. Oxford : Oxford University Press, 2017. s. 87-105.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  91. Udgivet

    Måske skulle vi gøre 2017 til håndværkets år? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  92. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Bind 5, Nr. 5, 2017, s. 12-13.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  93. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Bind 3, Nr. 7, 07.2017, s. 14-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  94. Udgivet

    Ny forskning. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Bind 3, Nr. 8, 2017, s. 20-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  95. Udgivet

    Ny forskning maj 2017. / Tanggaard, Lene .

    I: Magasinet P, Bind 3, Nr. 6, 2017, s. 18-19.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  96. Udgivet

    Promoting abduction – a teaching experiment on creative learning processes in a High School classroom context. / Tanggaard, Lene ; Hjorth, Rasmus.

    Creative Contradictions in Education: Cross Disciplinary Paradoxes and Perspectives . red. / Ron A. Beghetto; Bharath Sriraman. Bind 1 1. udg. Schweitzerland : Springer, 2017. s. 221-247.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  97. Udgivet

    Sagspædagogik : om lidenskab, opslugthed og fordybelse som pædagogiske drivkræfter. / Tanggaard, Lene .

    Uren pædagogik 3. red. / Thomas Aastrup Rømer; Lene Tanggaard; Svend Brinkmann. Bind 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2017. s. 22-35.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  98. Udgivet

    Skal vi droppe efteruddannelse af voksne og i stedet bruge pengene på læring i vuggestuer? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2017, s. 10.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  99. Udgivet

    Skolens formål - mellem målstyring og kreativitet. / Tanggaard, Lene .

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 108, Nr. 37, 7, 2017, s. 89-99.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  100. Udgivet

    Sluk : Kunsten at overleve i en digital verden. / Tanggaard, Lene .

    2017, Boganmeldelse.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  101. Udgivet

    Talentudvikling : Skab succesfulde talentmiljøer med ledelsesfokus. / Tanggaard, Lene ; Hansen, Pernille Bech.

    1 udg. Skanderborg : Finanssektorens Uddannelsescenter, 2017. 89 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  102. Udgivet

    Tal om det, der tæller. / Andersen, Malene Friis; Tanggaard, Lene .

    I: Offentligledelse.dk, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  103. Udgivet

    Tilbage til sagen. / Tanggaard, Lene ; Højbjerg, Karin.

    Kritiske perspektiver i helsefagene : Utdanning, yrkespraksis og forskning. red. / Marte Feiring; Ingrid Ruud Knutsen; Truls I. Juritzen; Kristian Larsen. Bind 1 1. udg. Cappelen Damm Akademisk, 2017. s. 77-100.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 Næste