Sterling: Det er kundernes skyld

    Press/Media: Press / Media

    Description

    Flyselskabet Sterling er kommet under hård beskydning fra passagerer, som føler sig uretfærdigt behandlet. I uge 38 strandede 100 passagerer i en lang kø i Københavns Lufthavn og kom derfor for sent til deres fly. Kunderne beskylder Sterling for at yde en dårlig service og for at mangle fingerspidsfornemmelse. Sterling afviser, og siger, at hvis folk ikke kom med flyet, er det deres egen skyld, da de skal møde to timer før afgang. Professor Lars Bo Langsted fra Aalborg Universitet anbefaler, at man klager til enten Rejse-Ankenævnet eller Statens Luftfartsvæsen, hvis man bliver afvist ved check-in.
    Period27 Sept 2006

    Media coverage

    4

    Media coverage

    • TitleDårlig service hos Sterling
      Media name/outletJyllands-Posten Forbrug
      Duration/Length/Size4,5
      Date27/09/2006
      PersonsLars Bo Langsted
    • TitleSterling afviser at give erstatning
      Media name/outletJyllands-Posten Forbrug
      Duration/Length/Size5
      Date27/09/2006
      PersonsLars Bo Langsted
    • TitleSterling: Usandsynligt
      Media name/outletJyllands-Posten Forbrug
      Duration/Length/Size5
      Date27/09/2006
      PersonsLars Bo Langsted
    • TitleKlag over flyselskabet
      Media name/outletJyllands-Posten Forbrug
      Duration/Length/Size5
      Date27/09/2006
      PersonsLars Bo Langsted