Høfligheden forsvandt

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Teleselskabet Call Me har lavet en kampagne, der skal få folk til at tale pænere til hinanden og generelt tage mere hensyn til deres medmennesker. Det er ikke tilfældigt, at et teleselskab vælger at tage det emne op, mener lektor Johannes Andersen fra Aalborg Universitet (AAU). Han udtaler, at det er rigtig godt set af teleselskaberne, da mobiltelefonen er ved at få et dårligt ry, da flere og flere mennesker bruger den i situationer, hvor man ikke bør bruge den. Man kan være sammen med venner, og pludselig ringer telefonen, og så føler folk, at de kan tillade sig at flytte opmærksomheden til mobilen.
    Periode28 feb. 2012

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelHøfligheden forsvandt
      Mediets navn/udløbP1 Formiddag
      Varighed/længde/størrelse09.03
      Dato28/02/2012
      Producer/forfatterPoul Friis
      PersonerJohannes Andersen