Projektdetaljer

A traditional procurement model does not consider re-use or recycling of purchased goods or services. The project promotes a circular procurement model, which takes into account the lifecycle of products throughout the supply chain. The development of tools, exchange of best practices, training and building capacity among procurers, suppliers and policy makers for circular products stimulates the development of new business models.
Kort titelCircular Public Procurement
AkronymCPP
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/09/201731/08/2020

Samarbejdspartnere

• Aalborg Kommune (Projektpartner) (leder)
  • Rijkswaterstaat (Projektpartner)
  • Malmø kommune. Miljöforvaltningen (Projektpartner)
  • SYKE (Projektpartner)
  • Saint Petersburg campus of National Research University Higher School of Economics (HSE) (Projektpartner)
  • Latvian Environmental Investment Fund (Projektpartner)
  • Rzeszow Regional Development Agency (RRDA) (Projektpartner)
  • Latvian Chamber of Commerce and Industry (Projektpartner)
  • North Denmark EU-Office, Aalborg Municipality (Projektpartner)
  • Aalborg Universitet (Projektpartner)

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.