Den ufærdige fremtid - Aktionsforskningens potentialer og udfordringer

Annette Bilfeldt (Redaktør), Michael Søgaard Jørgensen (Redaktør), John Andersen (Redaktør), Kevin Anthony Perry (Redaktør)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

4114 Downloads (Pure)

Søgeresultater

  • 2018

    Aktionsforskning i Tekno-Antropologiuddannelsen

    Thorsen, N. & Børsen, T., jul. 2018, Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S., Andersen, J. & Perry, K. A. (red.). 1. udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 179-205 27 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser; Nr. 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Aktionsforskning på kandidatuddannelsen i Tekno-Antropologi

    Thorsen, N. & Børsen, T. H., 3 jul. 2018, Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S., Andersen, J. & Perry, K. A. (red.). Aalborg, Danmark: Aalborg Universitetsforlag, s. 179-205 (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Den praktiske vending – hva dreier den seg om?

    Eikeland, O., 2018, Den ufærdige fremtid : Aktionsforskningens Potentialer og Udfordringer. Bilfeldt, A., Perry, K., Andersen, J. & Jørgensen, M. S. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 289-307 18 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Den ufærdige fremtid – aktionsforskningens potentialer og udfordringer

    Andersen, J., Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S. & Perry, K. A., 2018, Den ufærdige fremtid - Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Andersen, J., Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S. & Perry, K. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, Bind 9. s. 5-18 14 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Exploring Marte Meo as a Method of Participatory classroom change

    Perry, K. A., 2018, Den ufærdige fremtid - Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Perry, K., Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S. & Andersen, J. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 206-245 39 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Forandring i et aktionsforskningsperspektiv

    Tolnov, L., hansen, H. P. & Nielsen, H., 2018, Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. 1. udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 100-129 (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Pårørendesamarbejde og psykisk arbejdsmiljø i ældreomsorg – fra pres til ressource

    Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S. & Mahler, M., 3 jul. 2018, Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Bilfeldt, A., Jørgensen, M. S., Andersen, J. & Perry, K. A. (red.). 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 245-266 22 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Teateret som metode i aktionsforskning

    Lund, B., 2018, Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Bilfelt, A., Søgaard Jørgensen, M., Andersen, J. & Perry, K. A. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 267-288 21 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review