Digital 3D modelling as an expansion of the aesthetic repertoire for image-making practices. Concluding discussion

Mie Buhl*, Tarja Haïkö

*Kontaktforfatter

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

22 Downloads (Pure)
OriginalsprogEngelsk
Titel3D Digital Modelling in Visual Arts Education
RedaktørerMie Buhl, Tarja Haïkïo
Antal sider5
Vol/bind20
UdgivelsesstedUmeå University, SE-901 87 Umeå, Sweden
ForlagTilde
Publikationsdato14 feb. 2024
Sider85-90
Artikelnummer6
AnsøgerUmeå University, Rapportserien ges ut av institutionens vetenskapliga råd.
ISBN (Trykt)978-91-8070-267-6
ISBN (Elektronisk)978-91-8070-267-6
StatusUdgivet - 14 feb. 2024
NavnTILDE - Department of creative studies
Vol/bind20
ISSN1103-8470

Emneord

  • digital 3D modellering
  • visual arts education
  • Visual arts
  • technologigal comprehension
  • computational thinkning
  • aesthetic practices
  • teacher education
  • Teknologiforståelse
  • Coding activities
  • Teacher educator
  • NERA Congress 2023

    Mie Buhl (Deltager)

    15 mar. 202317 mar. 2023

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende

  • Tilde (Forlag)

    Mie Buhl (Redaktør) & tarja Haïkö (Redaktør)

    jun. 202214 feb. 2024

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af uafslutttet antologi/samleværkForskning

    Fil

Citationsformater