Description

I syv af de seneste otte år er det ikke lykkedes DSB at leve op til sine egne krav om punktlighed, selvom kravene er blevet slækket gennem årene. Ekstern lektor ved Institut for Byggeri, By og Miljø på Aalborg Universitet Niels Melchior har fulgt DSB i mange år og mener, at Banedanmark er "en stor del af årsagen til, at DSB har svært ved at leve op til forpligtelsen om kundepunktlighed." Han udtaler: "Det er en organisatorisk svaghed, at det ikke kommer med en konsekvens for Banedanmark, når de er skyld i forsinkelser". (Resumé leveret af Infomedia) Kilder: Århus Stiftstidende, Avisen Danmark, side 9, 17-07-2023 Danmark Fyns Amts Avis, sektion 1, side 9, 17-07-2023 Nordjyske Stiftstidende, sektion 1, side 11, 17-07-2023 Avisen Danmark (morgen), sektion 1, side 9, 17-07-2023 Sjællandske Næstved, Indblik, side 1, 17-07-2023 Helsingør Dagblad, Avisen Danmark, side 9, 17-07-2023 Sjællandske Slagelse, Indblik, side 1, 17-07-2023 Avisen Danmark, sektion 1, side 9, 17-07-2023 Ritzaus Bureau, Indland, 16-07-2023

Period16 Jul 2023 → 17 Jul 2023

Media coverage

15

Media coverage