Valg i Thailand kan give comeback

Der er kun mindre end tre uger til Thailands parlamentsvalg holdes - i skyggen af den militært udpegede regering. Mange provinser er stadig underlagt undtagelsestilstand, men samtidig spår meningsmålingerne alligevel mange stemmer - nogle ligefrem et flertal - til PPP, People`s Power Party. 05. december 2007 kl. 17:10 på P105. dec. 2007 21.24 Det er faktisk efterfølgeren til den styrtede og exilerede premeirminister Thaksin Shinawatra - og han vil gerne tilbage og spille en rolle i thailandsk politik. Orientering har spurgt lektor Johannes Dragsvæk Schmidt fra Aalborg Universitets Institut for Historie, Internationale Studier og Samfundsforhold, om valget KAN betyde, at Thaksin igen får magt, som han havde FØR militærkuppet i September sidste år?
    Periode5 dec. 2007

• TitelValg i Thailand kan give comeback