Projektplanlægning og projektevaluering (metode og praksis)

• Vagnby, Bo (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Løbende udvikling af projekt- og planlægningsværktøjer til brug i sammenfattende fysik planlægning: Effektvurdering i fysisk planlægning (færdiggjort). Ex-ante evalueringsmetoder: Manual for LFA - A Participatory Planning Tool (afsluttet september 2000). Løbende planlægnings- og evalueringsvirksomhed for Danida inden for: * Selvforvaltnings-, boligforsynings- og byudviklingsstrategier i den tredje verden, diverse debatindlæg og bidrag til Danish National Report to Istanbul +5, (færdiggjort januar 2001) * Implementerings- og vedligeholdelsesstrategier for social infrastruktur (skoler, sundhedsklinikker): monitorerings- og evalueringsrapport om skolebyggeri, Malawi (færdiggjort august 2000), udviklingsplan og behovsanalyse for skolebyggeri, Eritrea (afsluttet november 2000). (Bo Vagnby)
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato19/05/201019/05/2013