Piger og drenge i skolen

Niels Egelund, Thomas Nordahl, Pia Guttorm Andersen

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

    7115 Downloads (Pure)

    Abstract

    Denne rapport omhandler forskelle mellem piger og drenge i skolen. Rapporten er udarbejdet af professor Niels Egelund, Aarhus Universitet, professor Thomas Nordahl, Høgskolen i Innlandet og specialkonsulent Pia Guttorm Andersen, Aalborg Universitet. Rapporten bygger fra data fra den første af i alt tre kortlægnings-undersøgelser, der gennemføres i forbindelse med forsknings- og udviklingsprojektet Program for læringsledelse, der startede i foråret 2015 og afsluttes 1. januar 2020. Programmet ledes af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP), Institut for Læring og Filosofi ved Aalborg Universitet, og består både af en dagtilbud og en skoledel. Skoledelen gennemføres i samarbejde med Center for offentlig kompetenceudvikling (COK).
    OriginalsprogDansk
    ForlagAalborg Universitetsforlag
    Antal sider58
    ISBN (Elektronisk)978-87-7210-013-5
    StatusUdgivet - 2018
    NavnFULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer
    ISSN2246-4395

    Citationsformater