Radikale innovationer i services med kunden som partner. Forhold af betydning!

Hanne Westh Nicolajsen, Anders Henten, Ada Scupola

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

284 Downloads (Pure)

Abstract

artiklen argumenteres der for, at kunder kan være aktive partnere i forbindelse med radikale service innovationer. Artiklen er bygget op omkring en teoretisk forståelse af hvad radikal innovation er og hvad kundeinvolvering er og kan være, herunder hvilke udfordringer der er. På baggrund af en case omkring radikale service innovationer i en rådgivende ingeniørvirksomhed argumenteres der for de særlige udfordringer, der er, når kunder inddrages i radikale service innovationer. Konklusionen er, at det dels kræver en anden forståelse og tilgang til kunde/leverandør relationen, desuden at der er behov for løbende samarbejde, hvor kreativitet er afgørende. Dette stiller krav til nye måder at kommunikere mellem kunder og rådgiver.

OriginalsprogDansk
Publikationsdato2008
Antal sider18
StatusUdgivet - 2008
BegivenhedLedelse - brudflader og paradokser i ledelsesudfordringen - København, Danmark
Varighed: 8 dec. 20089 dec. 2008
Konferencens nummer: 3

Konference

KonferenceLedelse - brudflader og paradokser i ledelsesudfordringen
Nummer3
Land/OmrådeDanmark
ByKøbenhavn
Periode08/12/200809/12/2008

Citationsformater