Organisation og bruger eller er det klient

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Abstract

Ariktlen tager udgangspunkt i samspillet mellem organisation og bruger i den offentlige sektor
Original languageDanish
JournalSocial Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat
Volume26
Issue number137
Pages (from-to)70 -76
Number of pages7
ISSN0904-3535
Publication statusPublished - Feb 2014

Cite this

@article{20ad84dd5a1b49ccbedd4f2d71e28ed2,
title = "Organisation og bruger eller er det klient",
abstract = "Ariktlen tager udgangspunkt i samspillet mellem organisation og bruger i den offentlige sektor",
keywords = "organisation",
author = "Tina B{\o}mler",
year = "2014",
month = "2",
language = "Dansk",
volume = "26",
pages = "70 --76",
journal = "Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat",
issn = "0904-3535",
publisher = "Selskabet til Fremme af Social Debat, Danmark",
number = "137",

}

Organisation og bruger eller er det klient. / Bømler, Tina.

In: Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat, Vol. 26, No. 137, 02.2014, p. 70 -76.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

TY - JOUR

T1 - Organisation og bruger eller er det klient

AU - Bømler, Tina

PY - 2014/2

Y1 - 2014/2

N2 - Ariktlen tager udgangspunkt i samspillet mellem organisation og bruger i den offentlige sektor

AB - Ariktlen tager udgangspunkt i samspillet mellem organisation og bruger i den offentlige sektor

KW - organisation

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 26

SP - 70

EP - 76

JO - Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat

JF - Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat

SN - 0904-3535

IS - 137

ER -