Beskrivelse

Phd-studerende Karina Burgdorff Jensen, er ved at skrive sin afhandling om salg færdig, hvori hun giver sit bud på, hvordan virksomheder skal gentænke salg. Salg er ifølge hende blevet til en mere dynamisk størrelse, hvor man skal se på sælgeren som et individ og ikke som en gruppe, og hvor den enkelte sælger udvælges til en specifik rolle, der passer til vedkommendes kvaliteter. Samtidig skal produktudvikling ske sammen med kunderne, og derudover skal der også være mere fokus på vidensdeling og samarbejde mellem organisationer. Kilder:Erhverv+ Østjylland, sektion 1, side 12, 22-08-2019Erhverv+ Sydjylland, sektion 1, side 12, 22-08-2019Erhverv+ Vestjylland, sektion 1, side 12, 22-08-2019Erhvervsavisen Fyn, sektion 1, side 12, 22-08-2019
Periode22 aug. 2019

Mediedækning

15

Mediedækning