New New Nordic Branding er det nye

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Resumé

Konstruktionen af nordisk regionalisme er en stærk tendens som udgangspunkt for Nordic Branding, men har vi egentlig forstået de værdier og spændinger, der driver hele projektet om en ny ’nordiskhed’?
OriginalsprogDansk
Publikationsdato5 dec. 2017
StatusUdgivet - 5 dec. 2017

Citer dette

@misc{ba242ca8d5644440ae794d55fbe21626,
title = "New New Nordic Branding er det nye",
abstract = "Konstruktionen af nordisk regionalisme er en st{\ae}rk tendens som udgangspunkt for Nordic Branding, men har vi egentlig forst{\aa}et de v{\ae}rdier og sp{\ae}ndinger, der driver hele projektet om en ny ’nordiskhed’?",
author = "Andersen, {Lars Pynt}",
year = "2017",
month = "12",
day = "5",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

New New Nordic Branding er det nye. / Andersen, Lars Pynt.

2017, Bureaubiz.dk.

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

TY - ICOMM

T1 - New New Nordic Branding er det nye

AU - Andersen, Lars Pynt

PY - 2017/12/5

Y1 - 2017/12/5

N2 - Konstruktionen af nordisk regionalisme er en stærk tendens som udgangspunkt for Nordic Branding, men har vi egentlig forstået de værdier og spændinger, der driver hele projektet om en ny ’nordiskhed’?

AB - Konstruktionen af nordisk regionalisme er en stærk tendens som udgangspunkt for Nordic Branding, men har vi egentlig forstået de værdier og spændinger, der driver hele projektet om en ny ’nordiskhed’?

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -