Sunde skoler: Indeklimaforhold i undervisningsrum og institutioner for børn

Inge Mette Kirkeby, Kirsten Engelund Thomsen, Peter Andreas Nielsen, Ole Valbjørn

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

197 Downloads (Pure)

Rapporten giver en række forslag til enkle måder at forbedre indeklimaet i skoler og institutioner for børn. Det sker med udgangspunkt i bygningernes udformning og konstruktioner, materialer, ventilation samt drift og vedligehold. Samtidig giver rapporten et bud på, hvordan nye undervisningsformer og arbejdssituationer vil påvirke udformningen af fremtidens skoler. Desuden gennemgås eksisterende krav og retningslinjer for skole- og institutionsbyggeri.
Bidragets oversatte titelHealthy schools. Indoor environment in schools and institutions for children quality
OriginalsprogDansk

• daylight
  • acoustics

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Sunde skoler: Indeklimaforhold i undervisningsrum og institutioner for børn'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.