GenIN: Rapport (anden version): Innovative læringsforløb med digitale medier, problemløsning og kunstneriske processer i samskabelse mellem folkeskole og virksomheder

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Følgende forskningspublikation dokumenterer et udviklings- og forskningsprojekt i Esbjerg i perioden oktober 2017 til februar 2018. Forskningspublikationen dækker en kvalitativ empiriindsamling med
deltagende observation og interviews af skole/virksomhedssamarbejdet GenIN - et innovationsforløb i folkeskolen, designet ved hjælp af forskellige designelementer med inddragelse af en digital platform samt problemløsende og kunstneriske værktøjer. De første afprøvninger af innovationsforløbet blev i efteråret og vinteren 2017-2018 afviklet med fem 8. klasser fra forskellige folkeskoler i Esbjerg. Hvert forløb består af 7-8 dage fordelt på tre moduler. Denne forskningspublikation dokumenterer, kortlægger og analyserer forløbet for én af disse klasser.
ForlagAalborg Universitet
Antal sider42