Søren Kristian Keldorff

Publikation: Working paper/PreprintWorking paperForskning

1403 Downloads (Pure)

Maleren, Vincent van Gogh fik et kort og dramatisk liv. Han døde pga. selvmord som kun 37-årig og hans store produktion blev malet på kun 10 år. Essayet er en psykobiografisk analyse af årsagerne til van Goghs kriser og selvskadende adfærd - og er blevet til som eksamensopgave til en to-årig diplomuddannelse til analytisk terapeut under det danske Jung-institut.
Bidragets oversatte titelLUSH LIFE: Wrong and Genius - a depressionistic Essay about Vincent van Gogh´s life
UdgivelsesstedInstitut for Social Forhold og Organisation
UdgiverBARDO-gruppen
Udgave4
Antal sider22
ISBN (Trykt)8799078848
StatusUdgivet - 2005

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'LUSH LIFE: Forkert og geni - et depressionistisk essay om Vincent van Goghs liv i Analytisk streg-tegning'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.