nKNOWation: et sundhedsteknologisk innovationssamarbejde mellem to nordjyske erhvervsskoler

Christian Ravn Haslam, Lona Bach, Thomas Vrangbæk Thomsen

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Abstract

Denne artikel formidler og reflekterer over resultaterne fra den seneste evaluering af nKNOWation – et tværinstitutionelt undervisningsforløb, hvis formål er at fremme sundhedsteknologisk innovationstænkning hos erhvervsskoleelever. Artiklen præsenterer og diskuterer det, styregruppen anser som de væsentligste erfaringer fra evalueringen, samt resultater, der kunne være interessante at undersøge nærmere fremadrettet. Hensigten er at bidrage til den fundamentale diskussion om innovationsundervisning gennem formidling af resultater fra, og med særlig fokus på, erhvervsuddannelser. Ligeledes er hensigten at belyse værdien af tværfaglige undervisningsforløb til udvikling af innovationsfag.
Original languageDanish
JournalCepra-Striben
Volume2016
Issue number21
Pages (from-to)20-27
Number of pages8
ISSN1903-8143
DOIs
Publication statusPublished - 2016

Cite this