nKNOWation: et sundhedsteknologisk innovationssamarbejde mellem to nordjyske erhvervsskoler

Christian Ravn Haslam, Lona Bach, Thomas Vrangbæk Thomsen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Denne artikel formidler og reflekterer over resultaterne fra den seneste evaluering af nKNOWation – et tværinstitutionelt undervisningsforløb, hvis formål er at fremme sundhedsteknologisk innovationstænkning hos erhvervsskoleelever. Artiklen præsenterer og diskuterer det, styregruppen anser som de væsentligste erfaringer fra evalueringen, samt resultater, der kunne være interessante at undersøge nærmere fremadrettet. Hensigten er at bidrage til den fundamentale diskussion om innovationsundervisning gennem formidling af resultater fra, og med særlig fokus på, erhvervsuddannelser. Ligeledes er hensigten at belyse værdien af tværfaglige undervisningsforløb til udvikling af innovationsfag.
TidsskriftCepra-Striben
Vol/bind2016