Problemorienteret projektarbejde: formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter)

Research output: Book/ReportCompendium/lecture notesEducation

Original languageDanish
Place of PublicationAalborg
PublisherInstitut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet
Number of pages14
Publication statusPublished - 2006

Cite this

Bonde, A. (2006). Problemorienteret projektarbejde: formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter). Aalborg: Institut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet.
Bonde, Anders. / Problemorienteret projektarbejde : formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter). Aalborg : Institut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet, 2006. 14 p.
@book{282b762026b311db8514000ea68e967b,
title = "Problemorienteret projektarbejde: formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forel{\ae}sningsnoter)",
author = "Anders Bonde",
note = "Musikuddannelsen, februar/marts",
year = "2006",
language = "Dansk",
publisher = "Institut for Sprog, Kultur og {\AE}stetik, Aalborg Universitet",

}

Bonde, A 2006, Problemorienteret projektarbejde: formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter). Institut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet, Aalborg.

Problemorienteret projektarbejde : formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter). / Bonde, Anders.

Aalborg : Institut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet, 2006. 14 p.

Research output: Book/ReportCompendium/lecture notesEducation

TY - BOOK

T1 - Problemorienteret projektarbejde

T2 - formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter)

AU - Bonde, Anders

N1 - Musikuddannelsen, februar/marts

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Kompendium/lecture notes

BT - Problemorienteret projektarbejde

PB - Institut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet

CY - Aalborg

ER -

Bonde A. Problemorienteret projektarbejde: formuleringen af problemer: hvad, hvorfor og hvordan (forelæsningsnoter). Aalborg: Institut for Sprog, Kultur og Æstetik, Aalborg Universitet, 2006. 14 p.