Arlie R. Hochschild: Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelFølelsernes sociologi
RedaktørerInger Glavind Bo, Michael Hviid Jakobsen
Antal sider31
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato2017
Sider141-172
Kapitel5
ISBN (Trykt)978-87-412-6706-7
ISBN (Elektronisk)978-87-412-6838-5
StatusUdgivet - 2017
NavnSociologi
Vol/bind14
ISSN2245-8581

Projekter

Masculinity, stratification and socio-emotional skills in service work

Kyed, M.

01/09/201431/08/2017

Projekter: ProjektForskning

Citationsformater

Kyed, M. (2017). Arlie R. Hochschild: Kommercielt følelsesarbejde, følelsesrelationer og familieliv i en markedstid. I I. Glavind Bo, & M. Hviid Jakobsen (red.), Følelsernes sociologi (s. 141-172). Hans Reitzels Forlag. Sociologi Bind 14