892 Downloads (Pure)

Denne rapport er en del af initiativet Boligbyggeri fra 4 til 1 planets vidensspor
som indsamler, analyserer og formidler viden om eksisterende best practice boligbyggeri for at sikre, at indsatsen står på et velfunderet vidensgrundlag og gør
brug af de bedst mulige værktøjer, samt inspirerer og viser vejen for fremtidens
boligbyggeri med lavere klimaaftryk.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagInstitut for Byggeri, By og Miljø (BUILD), Aalborg Universitet
Udgave1
Antal sider209
ISBN (Elektronisk)978-87-563-2114-3
StatusUdgivet - 30 maj 2023
NavnBUILD Rapport
Nummer12
Vol/bind2023
ISSN2597-3118

Bibliografisk note

Der er udgivet en nyere udgave af denne rapport, hvor case E06 er ekskluderet grundet uoverensstemmelser i beregningen. BUILD vurderer, at resultaterne fra den første udgave er utilstrækkelige. Det er særligt forekomsten af omfattende overtemperaturer i bygningen, som resulterer i, at casen ekskluderes fra ”best practice”.

Se i stedet rapporten: "Boligbyggeri fra 4 til 1 planet: 24 best practice cases" udgivet februar 2024.

This publication is covered by the Danish Copyright Act.

Emneord

• Boligbyggeri