Digitale værktøjer og samarbejdsformer: Evaluering af demonstrationsprojekt Bagsværd Observationshjem

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

95 Downloads (Pure)

Bolig- og Planstyrelsen støtter forsøg- og udviklingsprojekter, der fremmer produktivitet og kvalitet i byggeriet.
Denne rapport beskriver resultatet af en evaluering om integreret samarbejde med effektiv teknologi på demonstrationsprojektet Bagsværd Observationshjem.
Evalueringen har til formål at undersøge resultaterne fra et praktisk forløb vedrørende brug af digitale værktøjer og samarbejdsformer – og hvordan disse kan fremme et mere effektivt og bæredygtigt byggeri.
Evalueringen er gennemført med støtte fra Bolig- og Planstyrelsen, og projektet er stillet til rådighed for offentlig evaluering af byggeriets parter LIVSVÆRK, BAUHERR, HD Lab og Værdibyg.
I forbindelse med gennemførelsen af evalueringen har en række personer medvirket i interviews, evalueringsworkshops og spørgeskemaundersøgelse. BUILD vil gerne takke samtlige e personer og virksomheder for deres store imødekommenhed og deltagelse i dette arbejde.
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagInstitut for Byggeri, By og Miljø (BUILD), Aalborg Universitet