Foto af Paula Cavada-Hrepich
  • Fredrik Bajers Vej 7, F, 17

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20102020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 49 Lignende profiler
participation Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
educational system Samfundsvidenskab
primary school Samfundsvidenskab
learning process Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2017 2019

Publikationer 2010 2020

  • 4 Bidrag til bog/antologi
  • 4 Tidsskriftartikel
  • 1 Konferenceabstrakt til konference

Læring: Kropslige og bevægelsesmæssige læreprocesser i børnehaven

Tanggaard, L., Matthiesen, N. C. L. & Cavada-Hrepich, P., 2020, ’Bevægelse i pædagogikken: Fra et fænomenologisk og eksistentielt perspektiv’. Jensen, J-O. & Lund, O. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, Bind 1.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Am I Doing It Right? Normative Performativity in the Emergence of Learning as a Leading Activity

Cavada-Hrepich, P., 2019, Cultural-Historical Approaches to Studying Learning and Development: Societal, Institutional and Personal Perspectives. Edwards, A., Fleer, M. & Bøttcher, L. (red.). Springer Publishing Company, s. 169-184

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Mutual trust in the collaboration between parents and child care institutions

Matthiesen, N. C. L., Cavada-Hrepich, P. & Pedersen, L. T., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Transitioning from Play to Learning: playfulness as a resource in children's transition

Cavada-Hrepich, P., 2019, Children's Transitions in everyday Life and Institutions. Hedegaard, M. & Fleer, M. (red.). Great Britain: Bloomsbury Academic, s. 95-121

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

The contributions of Mariane Hedegaard to child development studies, cultural-historical research and education

Edwards, A., Fleer, M. & Cavada-Hrepich, P., 13 nov. 2018, (Accepteret/In press) I : Learning, Culture and Social Interaction.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Aktiviteter 2017 2019

  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter

Annual Meeting of the Jean Piaget Society

Carolin Demuth (Arrangør), Paula Alejandra Cavada Hrepich (Arrangør)
jun. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Integrative Psychological & Behavioral Science (Tidsskrift)

Paula Alejandra Cavada Hrepich (Fagfællebedømmer)
2017 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning