• Kroghstræde 3, 4-241

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

1976 …2020

Research output per year

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

Filter
Bidrag til rapport
2019

PIAAC and the Danish press

Milana, M., Larson, A. & Rasmussen, P., sep. 2019, Report on the use of PIAAC in informing policy in selected countries: ENLIVEN deliverable D3.3. University of Verona: ENLIVEN, s. 53-71

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Åben adgang
2015

Denmark

Rasmussen, P. D., 2015, Dropout and Completion in Higher Education in Europe: Annex 2: Short Country Reports. European Commission DG EAC, s. 36-39 4 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Åben adgang
2011

Undersøgelsesmetoder

Rasmussen, P., sep. 2011, Når evidens møder den pædagogiske hverdag: Foreløbig arbejdsrapport 2010. Buus, A. M., Del Pin Hamilton, S., Rasmussen, P., Nørtoft Thomsen, U. & Wiberg, M. (red.). Aalborg Universitet. Institut for Læring og Filosofi, s. 71-84 (Forskningsrapport; Nr. 23).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportRådgivning

2010

Jeg har jo også en ambition om at forbedre tingene

Jastrup, M. & Rasmussen, P., 2010, Erhvervsforskningsbarometer 2010. Elias, S. V. (red.). København: DEA, Danmarks ErhvervsforskningsAkademi, s. 16-17

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportRådgivning

2000

Arbejdspladsen som læringsmiljø

Rasmussen, P. D., 2000, Nordjylland som lærende region. Institut for Uddannelse, Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, s. 24-30 (VCL-serien; Nr. 15).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Øresundsområdet som lærende region

Rasmussen, P. D., 2000, Nordjylland som lærende region. Institut for Uddannelse, Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, s. 20-23 (VCL-serien; Nr. 15).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

1992

Udarbejdelse af skriftligt materiale

Rasmussen, P. D., 1992, Fjernundervisning i åbne uddannelser på AUC : En udviklermappe. Christensen, B. B. (red.). Aalborg Universitet - TNP series, 29 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportRådgivning

1987

Forskning og magisterbeskæftigelse

Rasmussen, P. D., 1987, Hvidbogen - status og perspektiver i magisterbeskæftigelsen,. Pedersen, N-H. & Rasmussen, O. (red.). Dansk Magisterforening, s. 100-117

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

1985

Humaniora, kultur og politik

Rasmussen, P. D., 1985, Er lyset for de lærde blot?: Humaniorarapporten i kritisk belysning. Søderberg, A-M. (red.). Gymnasieskolernes Lærerforening (GL), s. 25-36

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

1984

Overvejelser om studieforløb i projektorganiserede uddannelser

Rasmussen, P. D., 1984, Projektarbejde i universitetsuddannelserne. Nordisk Forening for Pædagogisk Forskning, 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

1983

Gymnasiet og uddannelsesforskningen

Rasmussen, P. D., 1983, Temarapport om uddannelsesforskning: Gymnasiet: Publikation nr. 5 fra udvalget om uddannelsesforskning. Udvalget vedrørende uddannelsesforskning; SHF/SSF, s. 31-44

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

Social differentiering - allestedsnærværende og dog flygtig

Laursen, E. & Rasmussen, P. D., 1983, Temarapport om uddannelsesforskning - teori og metode. København: Udvalget vedrørende uddannelsesforskning; SHF/SSF, 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning

1982

Skole og ungdomskultur i den sociale differentieringsproces

Laursen, E. & Rasmussen, P. D., 1982, Temarapport om uddannelsesforskning - 16-19-årige. København: Udvalget vedrørende uddannelsesforskning; SHF/SSF, s. 25-36

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskning